case-2-branża-budowlana-WingsBridge 2017-11-16T14:37:11+00:00

Modernizacja strony internetowej i rozpoczęcie prowadzenia kampanii AdWords.

 Branża budowlana.

Firma z branży budowlanej borykała się z problemem małej liczby zamówień. Jej głównym źródłem pozyskiwania klientów były polecenia lub udział w przetargach. W związku ze specyfiką działalności, ten sposób funkcjonowania utrudniał dalszy rozwój przedsiębiorstwa. Projekt realizowany z WingsBridge, polegający na stopniowej modernizacji strony, a następnie wymianie na nową oraz rozpoczęcie kampanii w AdWords wpłynął na znaczący wzrost odwiedzin strony, sprzedaży, a w efekcie dochodów: 

  • Korekta istniejącej strony – weryfikacja i uzupełnienie treści

  • Stworzenie nowej wersji strony www – dopasowanej do branży i samej firmy

  • Kampania AdWords – poprzedzona gruntowną analizą rynku, konkurencji i potencjału oferowanych usług i produktów

Czytaj dalej

1. Analiza

Audyt istniejącej strony, weryfikacja niezbędnych danych wewnętrznych firmy dotyczących jej usług i produktów.

  • Analiza struktury przychodów i kosztów firmy – weryfikacja źródeł przychodów firmy, uwzględniająca rentowność poszczególnych usług i produktów

  • Analiza strony www – weryfikacja układu treści, długości i jakości opisów, uwzględniająca specyfikę działalności firmy. Odniesienie się i analiza stron konkurencji

  • Stworzenie konta i integracja z Google Analytics – instalacji na stronie kodu śledzącego, w celu prowadzenia miesięcznych analiz ruchu

Zobacz rezultat

2. I Etap zmian

Zestawienie danych uzyskanych na etapie analizy i wprowadzanie zmian na stronie.

  • Optymalizacja I pod kątem wyszukiwania – korekta title tagów i meta description, w celu właściwego kategoryzowania stron w wyszukiwarkach

  • Modyfikacje wprowadzane w ramach istniejącej strony – wprowadzenie zmian, w możliwym w ramach istniejącego projektu graficznego zakresie. Zmiany związane były głównie z treściami, ale także dokonano kilku korekt w układzie

Zobacz rezultat

3. II Etap zmian

Wykorzystanie wiedzy zgromadzonej w czasie (w tym Google Analytics) – stworzenie nowej strony i przygotowanie planu prowadzenia kampanii.

  • Stworzenie strony www  przygotowanie nowej mapy strony, stworzenie nowego layoutu, przygotowanie podstron z treściami pod konkretne frazy kluczowe, dla określonej grupy odbiorców. Optymalizacja techniczna i pod kątem pozycjonowania i długoterminowych korzyści wynikających z płatnych kampanii AdWords

  • Przygotowanie i parametryzacja kampanii przygotowanie odpowiednich kampanii z podziałem na produkty oraz usługi, jednocześnie uwzględniających podział na regiony

  • Instalacja narzędzi wspierających – instalacja narzędzi służących prowadzeniu analiz jakościowych nowej strony www

Zobacz rezultat

4. Optymalizacja

Wdrażanie zmian na podstawie danych jakościowych i ilościowych, zgromadzonych z wykorzystaniem stosowanych narzędzi, umożliwiających dalszy wzrost efektywności kampanii.

  • Weryfikacja założeń – koncentracja na metodach dotarcia o najwyższym zwrocie z inwestycji (ROI) oraz optymalizacja koszt pozyskania klienta (CPA)

  • Wprowadzanie udoskonaleń i nowych podstron – tworzenie nowych podstron i landing page dla nowych kampanii

  • Pełna kontrola nad budżetem –  strona w pełni otagowana umożliwia całkowitą kontrolę i optymalizację wydatkowanego budżetu

Zobacz rezultat

Rezultat działań – zmiana strony i uruchomienia kampanii

0x

Zwiększenie liczby odwiedzin strony

0x

Zwiększenie średniej liczby zapytań przez stronę

0x

Zwiększenie przychodów firmy

Skontaktuj się i zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić

MAIL:
WingsBridge Digital: kontakt@wingsbridge.pl

TEL.:
WingsBridge Digital.: +48 516 025 113

Kampanie AdWords
Sending