Modernizacja strony internetowej i rozpoczęcie prowadzenia kampanii AdWords.
Branża budowlana.
Firma z branży budowlanej borykała się z problemem małej liczby zamówień. Jej głównym źródłem pozyskiwania klientów były polecenia lub udział w przetargach. W związku ze specyfiką działalności, ten sposób funkcjonowania utrudniał dalszy rozwój przedsiębiorstwa. Projekt realizowany z WingsBridge, polegający na stopniowej modernizacji strony, a następnie wymianie na nową oraz rozpoczęcie kampanii w AdWords wpłynął na znaczący wzrost odwiedzin strony, sprzedaży, a w efekcie dochodów:
Korekta istniejącej strony – weryfikacja i uzupełnienie treści
Stworzenie nowej wersji strony www – dopasowanej do branży i samej firmy
Kampania AdWords – poprzedzona gruntowną analizą rynku, konkurencji i potencjału oferowanych usług i produktów
1. Analiza
Audyt istniejącej strony, weryfikacja niezbędnych danych wewnętrznych firmy dotyczących jej usług i produktów.
Analiza struktury przychodów i kosztów firmy – weryfikacja źródeł przychodów firmy, uwzględniająca rentowność poszczególnych usług i produktów
Analiza strony www – weryfikacja układu treści, długości i jakości opisów, uwzględniająca specyfikę działalności firmy. Odniesienie się i analiza stron konkurencji
Stworzenie konta i integracja z Google Analytics – instalacji na stronie kodu śledzącego, w celu prowadzenia miesięcznych analiz ruchu


2. I Etap zmian
Zestawienie danych uzyskanych na etapie analizy i wprowadzanie zmian na stronie.
Optymalizacja I pod kątem wyszukiwania – korekta title tagów i meta description, w celu właściwego kategoryzowania stron w wyszukiwarkach
Modyfikacje wprowadzane w ramach istniejącej strony – wprowadzenie zmian, w możliwym w ramach istniejącego projektu graficznego zakresie. Zmiany związane były głównie z treściami, ale także dokonano kilku korekt w układzie
3. II Etap zmian
Wykorzystanie wiedzy zgromadzonej w czasie (w tym Google Analytics) – stworzenie nowej strony i przygotowanie planu prowadzenia kampanii.
Etap tworzenia stron www – przygotowanie nowej mapy strony, stworzenie nowego layoutu, przygotowanie podstron z treściami pod konkretne frazy kluczowe, dla określonej grupy odbiorców. Optymalizacja techniczna i pod kątem pozycjonowania i długoterminowych korzyści wynikających z płatnych kampanii AdWords
Przygotowanie i parametryzacja kampanii – przygotowanie odpowiednich kampanii z podziałem na produkty oraz usługi, jednocześnie uwzględniających podział na regiony
Instalacja narzędzi wspierających – instalacja narzędzi służących prowadzeniu analiz jakościowych nowej strony www


4. Optymalizacja
Wdrażanie zmian na podstawie danych jakościowych i ilościowych, zgromadzonych z wykorzystaniem stosowanych narzędzi, umożliwiających dalszy wzrost efektywności kampanii reklamowej Google Ads (AdWords).
Weryfikacja założeń – koncentracja na metodach dotarcia o najwyższym zwrocie z inwestycji (ROI) oraz optymalizacja koszt pozyskania klienta (CPA)
Wprowadzanie udoskonaleń i nowych podstron – tworzenie nowych podstron i landing page dla nowych kampanii
Pełna kontrola nad budżetem – strona w pełni otagowana umożliwia całkowitą kontrolę i optymalizację wydatkowanego budżetu
Skontaktuj się i zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić
MAIL:
WingsBridge Digital: kontakt@wingsbridge.pl
TEL.:
WingsBridge Digital.: +48 516 025 113