marketing internetowy dla zaawansowanych 22017-06-16T19:34:41+00:00

Marketing Internetowy dla zaawansowanych II

Automatyzacja, skalowanie, strategie dalszego rozwoju

Dowiedz się więcej

O WARSZTACIE

Dowiedz się w co warto inwestować

Poznaj istotę skutecznego marketingu, który można porównać do zasady funkcjonowania giełdy – musimy wiedzieć, kiedy warto zainwestować, żeby zmaksymalizować zwrot z inwestycji.

Przejdźmy do konkretów – zgłębisz m.in:

Marketing automation, growth hacking, web scraping, video & viral marketing i in.

Dowiedz się, jak skutecznie wyznaczać KPI, wyciągać poprawne wnioski z nadmiaru danych, jakie oferują nam nawet bezpłatne narzędzia

Wyzwaniem dzisiejszego marketingu nie jest brak, a nadmiar danych. Aby pozostać konkurencyjnym i osiągać dwu, a nawet trzycyfrowe wzrosty, konieczne jest agregowanie danych z różnych systemów, wyciąganie konkretnych wniosków i podejmowanie akcji. Poznasz narzędzia i metody, dzięki którym osiągniesz jeszcze więcej.

Dowiedz się, jak stworzyć i zarządzać ”Zwinnym” działem marketingowym złożonym z pracowników stacjonarnych i zdalnych

Zrozum, czym charakteryzuje się prawdziwie zwinne zarządzanie marketingowe: jak zrealizować setki eksperymentów rocznie, usprawnić współpracę z innymi działami i skalować osiągane rezultaty.

Dowiedz się jak automatyzować pracę i skalować działalność

Poznaj praktyczne aspekty związane z rozwojem opartym na studiach przypadków. Tworzenie skalowalnych modeli biznesowych, automatyzacja pracy i ekspansja zagraniczna to tylko niektóre z tematów, które poruszymy

CZY WARSZTAT JEST DLA MNIE?

Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli małych i średnich firm oraz dla menedżerów i pracowników, którzy w ramach prowadzonej działalności lub wykonywania swoich obowiązków zawodowych mają co najmniej 3 lata doświadczenia w Marketingu Internetowym lub zaliczony kurs Marketing Internetowy dla Zaawansowanych I.

JEŻELI

LUB

  • Prowadzisz własną firmę (3+ lat) lub należysz do zespołu startupowego
  • Chcesz się dowiedzieć, jak skutecznie skalować działalność i utrzymywać tempo wzrostu
  • Chcesz stworzyć własny zespoł i zarządzać nim w metodologii Lean Marketing
  • Potrzebujesz szerokiej perspektywy i aktualnej wiedzy do podejmowania kompetentnych decyzji
  • Chcesz poznać konkrety: Growth Hacking, Web Scraping, Marketing Automation, które oszczędzą zarówno Twój czas jak i pieniądze
  • Pracujesz w korporacji (3+ lat) i masz ambicje na jeszcze lepsze rezultaty
  • Chcesz się dowiedzieć, jak skutecznie skalować działalność
  • Chcesz stworzyć lub zarządzać zespołem w metodologii Lean Marketing
  • Potrzebujesz szerokiej perspektywy i aktualnej wiedzy do podejmowania trafnych decyzji
  • Chcesz poznać konkretne strategie: marketing automation, web scraping, growth hacking i in.

CZY WARSZTAT JEST DLA MNIE?

Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli małych i średnich firm oraz dla menedżerów i pracowników, którzy w ramach prowadzonej działalności lub wykonywania swoich obowiązków zawodowych mają co najmniej 3 lata doświadczenia w Marketingu Internetowym lub zaliczony kurs Marketing Internetowy dla Zaawansowanych I.

JEŻELI

  • Prowadzisz własną firmę (3+ lat) lub należysz do zespołu startupowego
  • Chcesz się dowiedzieć, jak skutecznie skalować działalność i utrzymywać tempo wzrostu
  • Chcesz stworzyć własny zespoł i zarządzać nim w metodologii Lean Marketing
  • Potrzebujesz szerokiej perspektywy i aktualnej wiedzy do podejmowania kompetentnych decyzji
  • Chcesz poznać konkrety: Growth Hacking, Web Scraping, Marketing Automation, które oszczędzą zarówno Twój czas jak i pieniądze

LUB

  • Pracujesz w korporacji (3+ lat) i masz ambicje na jeszcze lepsze rezultaty
  • Chcesz się dowiedzieć, jak skutecznie skalować działalność
  • Chcesz stworzyć lub zarządzać zespołem w metodologii Lean Marketing
  • Potrzebujesz szerokiej perspektywy i aktualnej wiedzy do podejmowania trafnych decyzji
  • Chcesz poznać konkretne strategie: marketing automation, web scraping, growth hacking i in.

JAK WYGLĄDA PROCES SZKOLENIA?

PROGRAM SZKOLENIA: Marketing Internetowy dla zaawansowanych II – Automatyzacja, skalowanie, strategie dalszego rozwoju [10 godzin]

  1. ROI marketingu Internetowego
  2. Marketing Automation
  3. Growth hacking
  4. Web Scraping
  5. Video & viral marketing
  6. KPI, analiza, raportowanie
  7. Efektywne narzędzia wspierające
  8. “Zwinne” zarządzanie działem marketingowym
  9. Automatyzacja pracy
  10. Ekspansja zagraniczna w praktyce

Najczęstsze pytania

Warsztaty nie są bezpłatne. Ich cena uzależniona jest od poziomu, zakresu tematycznego oraz liczby godzin. Informacje o cenie można znaleźć poniżej. Zachęcamy do zgłaszania grup powyżej 15 osób.

Tak. Aby ją otrzymać należy zaznaczyć w formularzu odpowiedni box oraz podać dane do faktury.

Także istnieje taka możliwość. W tym przypadku prosimy o kontakt: kontakt@wbind.pl

Zapisy na warsztaty są dostępne cały czas, a wszelkie szczegóły znajdują się na stronie poszczególnych warsztatów nad formularzem rejestracyjnym.

Wszystkie warsztaty odbywają się w Warszawie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego lub w przy ulicy Poznańskiej w śródmieściu. Szczegółowe informacje dotyczące miejsce, wysyłane są po zapisie na wybrane szkolenie.

ZAPYTAJ O SZKOLENIE DLA TWOJEJ GRUPY!

Marketing Internetowy dla zaawansowanych II

Realizacja szkoleń na zamówienie

Cena regularna dla 10 uczestników: 569 zł (osoba)

Cena dla grup od 15 uczestników: 569 zł  529 zł (osoba)

Szkolenia otwarte
Sending

Pozostałe szkolenia z zakresu Marketingu Internetowego:

Wstęp do Marketingu Internetowego

 Dla osób rozpoczynających swoją przygodą z Marketingiem Internetowym w korporacji lub własnej firmie

Profil nowoczesnego marketera

Trendy w marketingu Internetowym

Metodologia “Lean Startup” w praktyce

Strona która konwertuje

Tworzenie stron WWW (kurs online w cenie)

Excel w marketingu internetowym

Podstawy pozycjonowania (SEO)

Strategie w social media

Zarabiająca kampania adwords

Plan działania

8h Szkolenia

Marketing Internetowy dla zaawansowanych I

 Dla osób posiadających podstawy i doświadczenie w Marketingu Internetowym

Ścieżki rozwoju nowoczesnego marketera

Skuteczna delegacja freelancerowi/agencji

Efektywne narzędzia wspierające

Działanie zgodnie z agile i lean marketing

Zaawansowane taktyki SEO

Content marketing

Skuteczny Email marketing

Remarketing

Testy A/B

Optymalizacja Konwersji

8h Szkolenia

Marketing Internetowy dla zaawansowanych II

 Dla osób posiadających 3+ lat doświadczenia lub zaliczonym warsztatem Marketing Internetowy dla zaawansowanych I

ROI marketingu Internetowego

Marketing Automation

Growth hacking

Web Scraping

Video & viral marketing

KPI, analiza, raportowanie

Efektywne narzędzia wspierające

Zwinne zarządzanie działem marketingowym

Automatyzacja pracy

Ekspansja zagraniczna w praktyce

8h Szkolenia

PROWADZĄCY

Łukasz Lothammer

Przedsiębiorca, manager, który własną firmę założył będąc jeszcze studentem. Swoje doświadczenie biznesowe zdobywał we własnej firmie, w korporacji na stanowisku managera w dziale marketingu oraz prowadząc działalność doradczą (WingsBridge Sp. z o.o.). Dynamiczny rozwój firmy pozwolił mu na kontynuację nauki i pogłębienie dotychczasowej wiedzy w ramach studiów na prestiżowym programie Global MBA, realizowanym w Polsce, Niemczech, Chinach oraz USA. Udział w programie stał się okazją do poznania inspirujących kultur, branż i podejścia do biznesu w różnych krajach.  Poskutkował także ekspansją działalności za granicę.

Obecnie skupiony jest na wykorzystywaniu wiedzy w ramach działalności doradczej i szkoleniowej, pomagając małym i dużym przedsiębiorstwom głównie w obszarze zarządzania projektami i nowoczesnego marketingu.