Pozycjonowanie stron2019-10-16T11:35:29+02:00

Pozycjonowanie stron internetowych – oferta SEO

Skuteczne działania SEO – pozycjonowania Warszawa, Polska jak i zagranica.

Czytaj dalej

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?

Jeśli masz swoją stronę internetową lub myślisz o założeniu takiej dla swojej firmy, z pewnością spotkałeś się z pozycjonowaniem. Czym jest to odmieniane przez wszystkie przypadki zagadnienie? Otóż:
Pozycjonowanie stron www to szereg działań podejmowanych, aby przyczynić się do zwiększenia widoczności strony internetowej pośród wyników wyszukiwania. Pozycjonowanie najczęściej idzie w parze z działaniami SEO (ang. serach engine optimization). Skutecznie przeprowadzone najczęściej prowadzi do uzyskania wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania (np. w Google czy Bing).

Jeśli masz lub chciałbyś mieć stronę internetową swojej firmy, to z pewnością jesteś zainteresowany tym, by trafiła do jak najszerszej liczby osób. Przecież taki jest właśnie główny powód jej posiadania – informowanie jak najszerszej grupy potencjalnych klientów o świadczonych przed twoje przedsiębiorstwo usługach, nabytym doświadczeniu, referencjach, danych kontaktowych i ewentualnie cenniku. Jednak nie oszukujmy się – nawet najbardziej profesjonalną witrynę odnajdzie niewiele osób, przez co nie dowiedzą się o twojej ofercie. Jeśli chcesz to zmienić, musisz do nich docierać tam, gdzie szukają oni informacji – właśnie w wyszukiwarkach internetowych. Jak podaje statcounter.com[1] i co możemy dostrzec na wykresie obok, ponad 98% internautów w Polsce korzysta z Google do wyszukiwania treści.

pozycjonowanie stron udział przeglądarek

Chcąc do nich trafić, powinieneś zadbać o właściwe pozycjonowanie w Google, tak by to właśnie witryna twojego biznesu pojawiała się na jednym z czołowych miejsc wśród wyników wyszukiwania. Wyszukiwarki indeksują właściwie wszystkie treści znajdujące się w internecie, na pierwszych stronach lądują tylko te, które mają skuteczne pozycjonowanie.

Pozycjonowanie Google – jak działa w praktyce?

Zwykle po wpisaniu danego hasła w wyszukiwarkę, naszym oczom ukazują się dwa lub trzy linki sponsorowane, których obecność na tym miejscu jest regularnie opłacana. W przypadku wyszukiwarki Google płatności obsługuje się poprzez program Google AdWords.
Kolejne miejsca należą do tzw. wyników organicznych, inaczej nazywanymi naturalnymi. Zazwyczaj jest ich 10 na głównej stronie i to właśnie na ich umiejscowienie ma wpływ pozycjonowanie strony. Wyniki wyszukiwania oczywiście mogą się różnić, w zależności od tego, czego szukamy, gdzie się znajdujemy i czy wyszukujemy haseł globalnych, czy lokalnych. Zwłaszcza te dwie ostatnie kwestie mogą mieć decydujące znaczenie, planując pozycjonowanie strony w Google. Czym się różni pozycjonowanie www globalne od lokalnego?
Jeśli prowadzisz sklep internetowy, świadczysz usługi zdalnie lub po prostu zależy ci na zasięgu ogólnopolskim, zdecydowanie w kręgu twoich zainteresowań powinno leżeć globalne pozycjonowanie stron w Google. Wtedy twój produkt pojawi się przed zainteresowanymi po prostu po wpisaniu jego nazwy w wyszukiwarkę. Z racji ogromnej konkurencji na ogólnokrajowym rynku pozycjonowanie stron oferty, którą chcesz przedstawić klientom, jest trudniejsze, wymaga bardzo dużo pracy i większej ilości czasu, by przyniosło pożądane efekty.
Większość przedsiębiorców prowadzi jednak biznesy na poziomie lokalnym, świadcząc usługi w swojej okolicy. Z tego względu w ich potrzeby trafia lokalne pozycjonowanie stron. Na czym polega? Choć założenia są podobne i również zależy nam na uzyskaniu jak najwyższego miejsca w wynikach wyszukiwania, to z tą różnicą, że koncentrujemy się głównie na wynikach z naszego regionu i dotyczących zapytań lokalnych. Zobaczmy co się stanie po wpisaniu frazy “optymalizacja konwersji Warszawa” w Google.

Poniżej pierwszego wyniku sponsorowanego naszym oczom ukazało się 10 kolejnych stron firm zajmujących się świadczeniem poszukiwanych usług w Warszawie.

Pozycjonowanie SEO – dlaczego warto?

Jak pokazują statystyki, dla coraz większej liczby internautów to właśnie Google staje się podstawowym narzędziem do zdobywania wiedzy, już nie tylko w internecie, ale również w ujęciu globalnym, wyprzedzając telewizję, radio czy gazety. Według statystyk dostępnych na stronie internetlivestats.com[2] liczba zapytań umieszczanych w wyszukiwarce wynosi średnio 3,5 miliarda dziennie (w dniu pisania tego artykułu liczba ta przekroczyła 6,1 miliarda). Badania konsumentów przeprowadzane w USA[3] wskazują, że 34,6% z nich poszukiwanie produktu rozpoczyna właśnie od wpisania jego nazwy z Google. Nie dysponujemy co prawda adekwatnymi badaniami z rodzimego rynku, ale można podejrzewać, że w Polsce jest to nawet wyższy procent, z uwagi na fakt, że w badaniu na rynku amerykańskim pierwsze miejsce zajął… Amazon, którego oferta wciąż nie jest w pełni dostępna w naszym kraju.
Zapewne i twoje osobiste doświadczenie potwierdza, że szukając informacji na temat jakiejś usługi czy produktu, niejednokrotnie rozpoczynasz poszukiwania właśnie od otwarcia nowej karty w przeglądarce, w którą wpisujesz “Google”.

 

Co może Ci dać profesjonalne pozycjonowanie strony?

  • dostęp do ogromnej liczby nowych klientów- internet to dziś najszerzej wykorzystywane medium i póki co, nic nie wskazuje, by ten trend miał się odmienić. Google to największa wyszukiwarka, od której wielu twoich klientów rozpoczyna poszukiwania interesującego ich produktu czy usługi.
  • znacznie dokładniejsze trafianie w potrzeby klienta. Klient, który wie, czego szuka i który po wpisaniu hasła w wyszukiwarkę trafi na twoją stronę, jest faktycznie zainteresowany tym, co masz do zaoferowania. Dobre pozycjonowanie stron www pozwoli ci precyzyjnie trafiać właśnie do takich osób.
  • oferta dostępna zawsze i wszędzie – klient, któremu potrzebna jest twoja pomoc “na już” będzie szukał informacji na ekranie telefonu. Spraw, żeby twoja oferta pokazała się jako pierwsza, a zapewne z niej skorzysta.
  • profesjonalizm i zaufanie w oczach klienta- jeśli pozycjonowanie strony internetowej sprawia, że jest ona często widywana przez klientów, staje się dla nich czymś znanym i zapisuje się w ich świadomości. Kiedy będą cię potrzebować, z pewnością bez problemu cię znajdą.
  • niedroga i długotrwała reklama – usługi pozycjonowania stanowią jeden z najtańszych sposobów na reklamę i budowanie wizerunku marki. Choć na rezultaty trzeba trochę poczekać, zazwyczaj są one długotrwałe – nie tylko podnoszą obroty, ale również poprawiają wizerunek w oczach klientów.

pozycjonowanie stron www dlaczego warto

Jak pozycjonować stronę?

Bez wątpienia dostrzegasz już korzyści, jakie twojej stronie przyniesie seo pozycjonowanie i być może zastanawiasz się, na czym w praktyce cały ten proces polega. Jest to kompleksowe działanie, obejmujące zarówno treść strony, jak i jej kod, którego celem jest takie jej zoptymalizowanie, by mogła cieszyć się wyższą pozycją w wynikach wyszukiwania.
Wprowadzane zmiany obejmują więc zarówno poprawę wyglądu strony, stworzenie jej wersji mobilnej i zadbanie o ogólną responsywność, a także usunięcie błędów, poprawę jej struktury (dotyczy to również jej treści, np. struktury nagłówków) czy umieszczenie słów kluczowych, jak i zdobycie linków z innych stron kierujących do niej (składają się na to m.in. artykuły sponsorowane, wymiana linków ze współpracującymi firmami, katalogi firm, itp.).
Zdobycie wiedzy o tym, jak pozycjonować strony internetowe wymaga czasu, doświadczenia i umiejętności, dlatego warto powierzyć to zadanie specjalistom, w przeciwnym razie pozycjonowanie w sieci może okazać się stratą pieniędzy.

Pozycjonowanie stron Google – jak my to robimy?

Zanim rozpoczniemy pozycjonowanie stron zawsze dokonujemy dokładnej analizy jej treści, kodu i dotychczasowych odnośników pod kątem seo Google, jak i planowanych rezultatów – tak, by móc podjąć optymalne działania, trafiające w zapotrzebowanie. Analizujemy stare strony internetowe i zastanawiamy się nad zmianami, jakie trzeba w nich przeprowadzić. Zastanawiamy się, jakie będzie najlepsze promowanie strony – jakie media i jakie odnośniki do tego wykorzystać.
Następnie przechodzimy do działania i skrupulatnie realizując powzięty plan, staramy się poprawiać dopasowane pod kątem Google pozycjonowanie, optymalizując struktury stron, ich kod, zawartość (tzw. content), linkowania wewnętrzne i dopasowanie słów kluczowych. Skuteczne pozycjonowanie stron obejmuje również optymalizację ich szaty graficznej, szybkości działania i wydajności algorytmów. Strony działające szybko i responsywnie są lepiej oceniane przez wyszukiwarkowego giganta, dlatego ten czynnik jest również bardzo istotny dla nas. Również na tym etapie przeprowadzamy pozycjonowanie strony www, polegające na dodawaniu linków z odpowiednich witryn i stron, czyli tzw. działanie off-page. Jeśli zależy ci na szczególnie intensywnym promowaniu swojej strony, to możemy zdecydować się również na wariant SEM, czyli optymalizację SEO, połączoną z prowadzeniem kampanii AdWords, ponieważ również tym zajmujemy się w ramach naszego Instytutu Naukowo-Doradczego.

Rezultaty pozycjonowania przykładowego klienta przez 1.5 roku pracy z nami w budżecie w okolicach 1500 zł:

pozycjonowanie stron case study

 

Wybierz dobrze!

W ciągu wieloletniej obecności na rynku pomogliśmy dziesiątkom firm i instytucji w optymalizacji ich zawartości, układu, struktury czy prowadzonych działań marketingowych. Jesteśmy przekonani, że pomożemy również tobie i twojemu biznesowi! Wiemy, na czym polega pozycjonowanie, choć to nie jedyny zakres naszej działalności – tworzymy strony internetowe, sklepy internetowe, pomagamy w podejmowaniu skutecznych działań marketingowych – zdobytą wiedzę w pełni możemy wykorzystać, by wesprzeć twoją stronę i zapewnić jej najlepsze pozycjonowanie. Zaufało nam wiele firm – również tych największych, teraz pora na ciebie! Sprawdź i przekonaj się sam, jak wiele możesz zyskać![1]https://gs.statcounter.com/search-engine-market-share/all/poland/#monthly-201802-201902-bar[2]https://www.internetlivestats.com/google-search-statistics/#trend[3]https://www.emarketer.com/content/more-product-searches-start-on-amazon

Cennik pozycjonowania stron internetowych

Pozycjonowanie

 

 

Już od 500 zł / mies.

Zamów bezpłatną wycenę

W ramach prowadzonych działań pozycjonowania możesz liczyć na sprawdzony, powtarzalny proces:

  1. Wybór słów kluczowych
  2. Audyt SEO
  3. Optymalizacja techniczna
  4. Budowanie treści
  5. Optymalizacja tekstów na stronie
  6. Budowanie linków zwrotnych
  7. Analiza i raportowanie
  8. Doradztwo

Zaufali nam

Dlaczego WingsBridge?

  • Jesteśmy skuteczni i nastawieni na zwrot z inwestycji, a nie tylko na wydawanie budżetu

  • Posiadamy kwalifikacje i oficjalne certyfikaty Google. Dzięki uczestnictwu programie akceleracyjnym Google mamy o wiele większe możliwości niż przeciętna agencja
  • Działamy transparentnie – otrzymujesz na bieżąco szczegółowe raporty
  • Jesteśmy innowacyjni, stale się dokształcamy, dzięki czemu masz pewność, że dobrze wykorzystamy każdą złotówkę z Twoich kampanii
  • Nasza praca to nasza pasja

  • Traktujemy Twój biznes jak nasz własny. Na bieżąco dodajemy reklamy nowych produktów i usług. Doradzamy (i co ważne czasami odradzamy) w kwestiach marketingowych. Towarzyszymy rozwojowi Twojej firmy

Zapoznaj się z sukcesami naszych klientów:

Zwiększenie dochodów
52% w 6 miesięcy

Pomogliśmy polskiej firmie zaistnieć na rynku niemieckim. Zobacz, co udało nam się razem zrobić

Modernizacja strony:
9,5x więcej odwiedzin

Pomogliśmy polskiej firmie z branży budowlanej zaistnieć w internecie. Zobacz, jakie efekty uzyskali.

Zostawiliśmy miejsce na 
Twoją firmę ; )

Sukces, także za granicą, dzięki skutecznym reklamom AdWords oraz optymalizacji strony.

Skontaktuj się i opisz czego potrzebujesz