wstep do marketingu internetowego2017-06-16T17:59:08+00:00

Wstęp do Marketingu Internetowego

Praktyczny kurs dla zaczynających swój biznes lub pracę w firmie

Dowiedz się więcej

O WARSZTACIE

Poznaj trendy marketingowe

Wśród nadmiaru sprzecznych informacji, warto obiektywnie stwierdzić które metody są wschodzącymi gwiazdami a które już tymi upadającymi.

Zrozum jak stosować w praktyce nowoczesny marketing i w pełni wykorzystać potencjał firmy

Naucz się, jak docierać do właściwych klientów, z właściwą oferta i we właściwym czasie. Rozwój technologii umożliwia i wymaga znacznej zmiany podejścia w porównaniu do tradycyjnych metod marketingowych.

Poznaj założenia zwinnego marketingu “lean” oraz “agile” marketing aby szybko weryfikować hipotezy i maksymalizować zwrot z każdej zainwestowanej złotówki.

Dowiedz się także, jak przetestować produkty czy usługi zanim zostaną one stworzone. Dzięki bazowaniu na danych, a nie na przypuszczeniach,  unikniesz nietrafionych inwestycji i dopasujesz produkt do wymagań konsumenta.

Dowiedz się jak unikać pułapek i wykorzystać szanse w obszarze kampanii płatnych (PPC), pozycjonowania (SEO), social marketingu i content marketingu.

Dowiedz się, które narzędzie będzie najlepsze w danej sytuacji, jak podzielić budżet i obliczyć zwrot z inwestycji oraz jak zaplanować dalszy rozwój w krótkim i w długim terminie.

Stwórz stronę która konwertuje oraz poznaj narzędzia wspierające nowoczesnego marketera

W gąszczu milionów stron internetowych kluczowe jest, aby nie tylko mieć stronę www, ale sprzedawać za jej pośrednictwem.  Przedstawimy konkretne metody wzbudzenia zaufania, zwłaszcza, że na wywarcie pierwszego wrażenia mamy kilka sekund.

CZY WARSZTAT JEST DLA MNIE?

Szkolenie przeznaczone jest dla początkujących przedsiębiorców oraz dla osób z podstawową wiedzą z zakresu marketingu internetowego. Dla tych, którzy chcą zaoszczędzić swój czas i otrzymać ustrukturyzowaną wiedzę od praktyków biznesowych i w rezultacie nadać tempo rozwojowi firmy i swojej karierze.

JEŻELI

LUB

  • jesteś na początku swojej drogi w marketingu internetowym i planujesz założyć własną firmę
  • chcesz zgłębić zasad marketingu internetowego aby zwiększyć szanse swojej firmy na rynku
  • chcesz wiedzieć w jakie sposoby promocji warto inwestować i jak to zweryfikować
  • chcesz poznać narzędzia nowoczesnego marketingu
  • pracujesz w dziale marketingowym i chcesz proaktywnie nadzorować współpracę z agencją
  • chcesz usystematyzować swoją wiedzę i zaktualizować ją o najnowsze trendy i dobre praktyki
  • chcesz się nieustannie rozwijać
  • … i podnosić swoje kwalifikacje,

CZY WARSZTAT JEST DLA MNIE?

Szkolenie przeznaczone jest dla początkujących przedsiębiorców oraz dla osób z podstawową wiedzą z zakresu marketingu internetowego. Dla tych, którzy chcą zaoszczędzić swój czas i otrzymać ustrukturyzowaną wiedzę od praktyków biznesowych i w rezultacie nadać tempo rozwojowi firmy i swojej karierze.

JEŻELI

  • jesteś na początku swojej drogi w marketingu internetowym i planujesz założyć własną firmę
  • chcesz zgłębić zasad marketingu internetowego aby zwiększyć szanse swojej firmy na rynku
  • chcesz wiedzieć w jakie sposoby promocji warto inwestować i jak to zweryfikować
  • chcesz poznać narzędzia nowoczesnego marketingu

LUB

  • pracujesz w dziale marketingowym i chcesz proaktywnie nadzorować współpracę z agencją
  • chcesz usystematyzować swoją wiedzę i zaktualizować ją o najnowsze trendy i dobre praktyki
  • chcesz się nieustannie rozwijać
  • … i podnosić swoje kwalifikacje,

JAK WYGLĄDA PROCES SZKOLENIA?

PROGRAM SZKOLENIA “Wstęp do Marketingu Internetowego” [8 godzin]

  1. Zmieniający się profil nowoczesnego marketera
  2. Trendy marketingowe. Wschodzące vs spadające gwiazdy
  3. Ewaluacja i wybór marketingowych kanałów dotarcia
  4. Skuteczna analiza, wyznaczanie KPI i raportowanie konwersji, analiza jakościowa
  5. Podstawy efektywnych reklam płatnych w wyszukiwarkach (SEM), podstawy pozycjonowania (SEO)
  6. Content marketing, strategie w social media
  7. Narzędzia wspierające nowoczesne zarządzanie projektami marketingowymi
  8. Narzędzia do bieżącej analizy marketingowej własnej firmy, konkurencji oraz wykorzystywania potencjalnych szans
  9. Założenia agile marketing oraz lean startup

Najczęstsze pytania

Warsztaty nie są bezpłatne. Ich cena uzależniona jest od poziomu, zakresu tematycznego oraz liczby godzin. Informacje o cenie można znaleźć poniżej. Zachęcamy do zgłaszania grup powyżej 15 osób.

Tak. Aby ją otrzymać należy zaznaczyć w formularzu odpowiedni box oraz podać dane do faktury.

Także istnieje taka możliwość. W tym przypadku prosimy o kontakt: kontakt@wbind.pl

Zapisy na warsztaty są dostępne cały czas, a wszelkie szczegóły znajdują się na stronie poszczególnych warsztatów nad formularzem rejestracyjnym.

Wszystkie warsztaty odbywają się w Warszawie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego lub w przy ulicy Poznańskiej w śródmieściu. Szczegółowe informacje dotyczące miejsce, wysyłane są po zapisie na wybrane szkolenie.

ZAPYTAJ O SZKOLENIE DLA TWOJEJ GRUPY!

Wstęp do Marketingu Internetowego

Realizacja szkoleń na zamówienie

Cena regularna dla 10 uczestników: 299 zł (osoba)

Cena dla grup od 15 uczestników: 299 zł  269 zł (osoba)

Cena dla studentów grupy od 15 uczestników: 149 zł (osoba)

Szkolenia otwarte
Sending

Szkolenia z zakresu Marketingu Internetowego:

Wstęp do Marketingu Internetowego

 Dla osób rozpoczynających swoją przygodą z Marketingiem Internetowym w korporacji lub własnej firmie

Profil nowoczesnego marketera

Trendy w marketingu Internetowym

Metodologia “Lean Startup” w praktyce

Strona która konwertuje

Tworzenie stron WWW (kurs online w cenie)

Excel w marketingu internetowym

Podstawy pozycjonowania (SEO)

Strategie w social media

Zarabiająca kampania adwords

Plan działania

8h Szkolenia

Marketing Internetowy dla zaawansowanych I

 Dla osób posiadających podstawy i doświadczenie w Marketingu Internetowym

Ścieżki rozwoju nowoczesnego marketera

Skuteczna delegacja freelancerowi/agencji

Efektywne narzędzia wspierające

Działanie zgodnie z agile i lean marketing

Zaawansowane taktyki SEO

Content marketing

Skuteczny Email marketing

Remarketing

Testy A/B

Optymalizacja Konwersji

8h Szkolenia

Marketing Internetowy dla zaawansowanych II

 Dla osób posiadających 3+ lat doświadczenia lub zaliczonym warsztatem Marketing Internetowy dla zaawansowanych I

ROI marketingu Internetowego

Marketing Automation

Growth hacking

Web Scraping

Video & viral marketing

KPI, analiza, raportowanie

Efektywne narzędzia wspierające

Zwinne zarządzanie działem marketingowym

Automatyzacja pracy

Ekspansja zagraniczna w praktyce

8h Szkolenia

Pozostałe szkolenia z zakresu marketingu internetowego:

Wstęp do Marketingu Internetowego

 Dla osób rozpoczynających swoją przygodą z Marketingiem Internetowym w korporacji lub własnej firmie

Profil nowoczesnego marketera

Trendy w marketingu Internetowym

Metodologia “Lean Startup” w praktyce

Strona która konwertuje

Tworzenie stron WWW (kurs online w cenie)

Excel w marketingu internetowym

Podstawy pozycjonowania (SEO)

Strategie w social media

Zarabiająca kampania adwords

Plan działania

8h Szkolenia

Marketing Internetowy dla zaawansowanych I

 Dla osób posiadających podstawy i doświadczenie w Marketingu Internetowym

Ścieżki rozwoju nowoczesnego marketera

Skuteczna delegacja freelancerowi/agencji

Efektywne narzędzia wspierające

Działanie zgodnie z agile i lean marketing

Zaawansowane taktyki SEO

Content marketing

Skuteczny Email marketing

Remarketing

Testy A/B

Optymalizacja Konwersji

8h Szkolenia

Marketing Internetowy dla zaawansowanych II

 Dla osób posiadających 3+ lat doświadczenia lub zaliczonym warsztatem Marketing Internetowy dla zaawansowanych I

ROI marketingu Internetowego

Marketing Automation

Growth hacking

Web Scraping

Video & viral marketing

KPI, analiza, raportowanie

Efektywne narzędzia wspierające

Zwinne zarządzanie działem marketingowym

Automatyzacja pracy

Ekspansja zagraniczna w praktyce

8h Szkolenia

PROWADZĄCY

Łukasz Lothammer

Przedsiębiorca, manager, który własną firmę założył będąc jeszcze studentem. Swoje doświadczenie biznesowe zdobywał we własnej firmie, w korporacji na stanowisku managera w dziale marketingu oraz prowadząc działalność doradczą (WingsBridge Sp. z o.o.). Dynamiczny rozwój firmy pozwolił mu na kontynuację nauki i pogłębienie dotychczasowej wiedzy w ramach studiów na prestiżowym programie Global MBA, realizowanym w Polsce, Niemczech, Chinach oraz USA. Udział w programie stał się okazją do poznania inspirujących kultur, branż i podejścia do biznesu w różnych krajach.  Poskutkował także ekspansją działalności za granicę.

Obecnie skupiony jest na wykorzystywaniu wiedzy w ramach działalności doradczej i szkoleniowej, pomagając małym i dużym przedsiębiorstwom głównie w obszarze zarządzania projektami i nowoczesnego marketingu.