Bardzo dużo uwagi poświęca się na kierowanie ruchu na stronie co nie oznacza, że jest on optymalny. Poza zwiększaniem liczby odwiedzin, istotna jest koncentracja na konwersji. W naszej pracy skupiamy się na optymalizacji i generowaniu ruchu właściwego. Początkiem naszych działań zawsze jest wykonywanie pełnej analizy.
DLACZEGO ANALIZA MARKETINGOWA?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą WingsBridge. Proszę wypełnić formularz, aby zadać pytanie lub umówić się na spotkanie. Napiszemy albo oddzwonimy do Ciebie możliwie najszybciej.
ANALIZA ARCHITEKTURY STRONY
- Techniczne wykonanie strony – stosowana technologia, struktura strony głównej oraz poszczególnych podstron, wykorzystywane moduły, poprawność wewnętrznego linkowania
- Szybkość – czas odpowiedzi serwera, wczytywania strony i poszczególnych jej zasobów
- Responsywność – weryfikacja poprawności składania strony na urządzeniach z różną wielkością i rozdzielczością ekranu (komputery, tablety, smartphony)
- Zawartość – architektura informacji, ich układ oraz zawartość w odniesieniu do tematyki strony i stosowania słów kluczowych
- Meta-tagi – analiza poprawności ich stosowania, zwłaszcza pod kątem słów kluczowych i treści poszczególnych stron
ANALIZA MARKETINGOWA
- Analiza słów kluczowych – weryfikacja ruchu organicznego na stronie, bazująca na słowach kluczowych
- Analiza konkurencji – analiza porównawcza (benchmarking) ruchu organicznego na stronach konkurencji, weryfikacja słów kluczowych
- Analiza historyczna – weryfikacja i określenie zmian popularności fraz i ich sezonowości na przestrzeni ostatnich lat
- Analiza trendów – weryfikacja potencjału słów kluczowych, prognozowane zmiany w popularności
- Potencjał rynkowy – wskazanie, nowych fraz o niższej konkurencyjności i potencjale reklamowym
ZAAWANSOWANA ANALIZU RUCHU
UŻYTKOWNIKA NA STRONIE
- Heatmaps – weryfikacja ruchu na stronie, miejsca kliknięć przez użytkowników, ruch kursora po stronie, zasięg przewijania
- Nagrania sesji – pełen obraz poruszania się poszczególnych użytkowników strony, ruchy, przejścia, kliknięcia
- Zbieranie opinii – zbieranie opinii użytkowników na temat wyglądu, poruszania się oraz funkcjonowania strony, możliwe także do wykorzystania w celu opiniowania samych produktów i usług
- Wyjścia/wejścia – analiza ścieżek ruchu użytkowników na stronie, w szczególności stron wejścia i wyjścia
- Analiza lejka sprzedażowego – weryfikacja skuteczności kanału sprzedaży, liczby odrzuceń na każdym etapie lejka
AUTOMATYZACJA KOMUNIKACJI CHATBOT
- Automatyzacja obsługi klientów – szereg możliwości uproszczenia komunikacji z klientami od odpowiedzi na pytania, przez sprzedaż, po przyjmowanie reklamacji
- Pozyskiwanie leadów – dodatkowe źródło otrzymywania danych kontaktowych (adresów e-mail, numerów telefonów) od klientów
- Wsparcie sprzedaży on-line – prowadzenie klientów krok po kroku przez cały proces sprzedażowy na stronie internetowej
- Rezerwacja usług – łatwiejsza możliwość rezerwacji wizyty czy zamówienia usługi przez klientów
- Automatyczne FAQu – łatwiejsze odnalezienie informacji dla często zadawanych pytań przez klientów
- Komunikacja wewnętrzna w firmie – możliwość wykorzystania w celach szkoleniowych, czy obsługi zapytań ze strony pracowników, czy informowania o zawartości własnej oferty firmy
KONTAKT TELEFONICZNY PRZEZ STRONĘ CALLBACK
- Przyciąganie uwagi – widget ze słuchawką przyciąga uwagę i zachęca klienta do podjęcia działania, zwiększając liczbę konwersji
- Automatyczne dzwonienie – zgłoszeniu chęci kontaktu na stronie internetowej, a Ty automatycznie oddzwaniasz do klienta w 28 sekund
- Planowanie rozmów – po godzinach pracy, klient wskazuje chęć kontaktu z firmą, a Ty w wybranym przez niego terminie automatycznie się skontaktujesz
- Pozostawienie wiadomości – klient może pozostawić wiadomość, nie musi wybierać opcji połączenia
- Informacje sms – Ty i klient, dostajecie informacje po rozmowie z odpowiednimi danymi. Klient otrzymuje m.in. imię konsultanta z którym rozmawiał
JESTEŚ GOTOWY ZARABIAĆ WIĘCEJ, MOŻEMY CI W TYM POMÓC
Nawet najładniejsze strony nie zawsze sprzedają
Dokonujemy dokładnej analizy strony, weryfikując jej strukturę, grafiki, teksty i właściwe dobranie słów kluczowych. Sprawdzamy jak poruszają się użytkownicy i co wybierają, gdzie napotykają na trudności.
Odpowiednie treści i układy zwiększają skuteczność działań
Możesz spodziewać się szybkiego zwrotu z inwestycji. Odpowiednie zmiany na stronie, skutkują zwiększeniem zainteresowania potencjalnych klientów. Zapewnimy Twojej stronie lepszy, bardziej wartościowy ruch!
Styczność tylko ze specjalistami nie sprzedawcami / stażystami
Masz pewność, że Twoja strona jest w dobrych rękach. Będziesz miał szansę przekonać się o tym dzięki cyklicznym raportom oraz przez kontakt telefoniczny w strategicznych kwestiach
DLACZEGO DEDYKOWANA STRONA, OPTYMALIZACJA KONWERSJI I TESTY?
Przeprowadzanie analizy i przedstawienie rekomendacji zmian to dopiero początek działań służących optymalizacji konwersji. W celu skuteczniejszego uzyskania największej liczby wartościowych odwiedzin strony, zakończonych komentarzem, kontaktem, czy też zakupem produktu/usługi niezbędne jest wykonywanie bieżącej pracy nad stroną, dodawanie dedykowanych landing page oraz testowanie różnych elementów na poszczególnych stronach.
DLACZEGO TWORZYĆ
LANDING PAGE?
- Koncentracja na wybranym produkcie/usłudze – odwiedzający stronę otrzymuje spójny przekaz, od razu wie czego ona dotyczy, szybko poznaje walory produktu/usługi i może go łatwo zamówić
- Odpowiedni układ – prosta i intuicyjna nawigacja po stronie, ułatwiająca znalezienie wszystkich potrzebnych informacji
- Stosowane grafiki i kolorystyka – odpowiednia oprawa graficzna i stosowana kolorystyka nawiązująca do produktu oraz materiałów stosowanych przez firmę
- Budowanie wizerunku – strona łatwiejsza do odnalezienia w wyszukiwarce, jednocześnie podkreślająca profesjonalizm firmy
- Wzrost i optymalizacja konwersji – odpowiednio dopasowana strona pozytywnie wpływa na decyzje zakupowe, przy takiej samie częstotliwości odwiedzin
PO CO TEST A/B?
- Skuteczność stosowanych grafik – wybór zdjęć i grafik wzbudzających większe zaufanie użytkowników
- Jakość treści – weryfikacja jakości haseł promujących oraz poszczególnych treści na stronie
- Nastawienie na klienta – dopasowanie strony do potrzeb użytkowników strony i klientów firmy
- Szeroki zakres testowania – możliwość testowania pojedynczych elementów oraz prowadzenie
- Szerokich analiz multiwariatywnych (uwzględniających wiele zmiennych jednocześnie)
- Maksymalizacja zysków – do 50% wzrost decyzji dotyczących podjęcia interakcji na stronie
NASZE USŁUGI
ZAPOZNAJ SIĘ Z SUKCESAMI
NASZYCH KLIENTÓW
Zwiększenie dochodów 52% w 6 miesięcy
Pomogliśmy polskiej firmie zaistnieć na rynku
niemieckim. Zobacz, co udało nam się razem
zrobić.
Modernizacja strony:
9,5x więcej odwiedzin
Pomogliśmy polskiej firmie z branży budowlanej zaistnieć w internecie. Zobacz, jakie efekty uzyskali.
Pozycjonowanie (SEO) i Google
WingsBridge promuje nowy sklep dystrybutora suplementów diety z rezultatem 620% ROAS w ciągu 1 roku.