DLACZEGO ANALIZA MARKETINGOWA?

Bardzo dużo uwagi poświęca się na kierowanie ruchu na stronie co nie oznacza, że jest on optymalny. Poza zwiększaniem liczby odwiedzin, istotna jest koncentracja na konwersji. W naszej pracy skupiamy się na optymalizacji i generowaniu ruchu właściwego. Początkiem naszych działań zawsze jest wykonywanie pełnej analizy.

  • Analiza architektury strony
  • Analiza marketingowa
  • Zaawansowana analiza ruchu użytkowników na stronie
  • Automatyzacja komunikacji – Chatbot
  • Kontakt telefoniczny przez stronę – Callback
  • Tworzenie Landing Page
  • Testy A/B

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Dziękujemy za zainteresowanie ofertą WingsBridge. Proszę wypełnić formularz, aby zadać pytanie lub umówić się na spotkanie. Napiszemy albo oddzwonimy do Ciebie możliwie najszybciej.

    ANALIZA ARCHITEKTURY STRONY

    • Techniczne wykonanie strony – stosowana technologia, struktura strony głównej oraz poszczególnych podstron, wykorzystywane moduły, poprawność wewnętrznego linkowania
    • Szybkość – czas odpowiedzi serwera, wczytywania strony i poszczególnych jej zasobów
    • Responsywność – weryfikacja poprawności składania strony na urządzeniach z różną wielkością i rozdzielczością ekranu (komputery, tablety, smartphony)
    • Zawartość – architektura informacji, ich układ oraz zawartość w odniesieniu do tematyki strony i stosowania słów kluczowych
    • Meta-tagi – analiza poprawności ich stosowania, zwłaszcza pod kątem słów kluczowych i treści poszczególnych stron

    ANALIZA MARKETINGOWA

    • Analiza słów kluczowych – weryfikacja ruchu organicznego na stronie, bazująca na słowach kluczowych
    • Analiza konkurencji – analiza porównawcza (benchmarking) ruchu organicznego na stronach konkurencji, weryfikacja słów kluczowych
    • Analiza historyczna – weryfikacja i określenie zmian popularności fraz i ich sezonowości na przestrzeni ostatnich lat
    • Analiza trendów – weryfikacja potencjału słów kluczowych, prognozowane zmiany w popularności
    • Potencjał rynkowy – wskazanie, nowych fraz o niższej konkurencyjności i potencjale reklamowym

    ZAAWANSOWANA ANALIZU RUCHU
    UŻYTKOWNIKA NA STRONIE

    • Heatmaps – weryfikacja ruchu na stronie, miejsca kliknięć przez użytkowników, ruch kursora po stronie, zasięg przewijania
    • Nagrania sesji – pełen obraz poruszania się poszczególnych użytkowników strony, ruchy, przejścia, kliknięcia
    • Zbieranie opinii – zbieranie opinii użytkowników na temat wyglądu, poruszania się oraz funkcjonowania strony, możliwe także do wykorzystania w celu opiniowania samych produktów i usług
    • Wyjścia/wejścia – analiza ścieżek ruchu użytkowników na stronie, w szczególności stron wejścia i wyjścia
    • Analiza lejka sprzedażowego – weryfikacja skuteczności kanału sprzedaży, liczby odrzuceń na każdym etapie lejka

    AUTOMATYZACJA KOMUNIKACJI CHATBOT

    • Automatyzacja obsługi klientów – szereg możliwości uproszczenia komunikacji z klientami od odpowiedzi na pytania, przez sprzedaż, po przyjmowanie reklamacji
    • Pozyskiwanie leadów – dodatkowe źródło otrzymywania danych kontaktowych (adresów e-mail, numerów telefonów) od klientów
    • Wsparcie sprzedaży on-line – prowadzenie klientów krok po kroku przez cały proces sprzedażowy na stronie internetowej
    • Rezerwacja usług – łatwiejsza możliwość rezerwacji wizyty czy zamówienia usługi przez klientów
    • Automatyczne FAQu – łatwiejsze odnalezienie informacji dla często zadawanych pytań przez klientów
    • Komunikacja wewnętrzna w firmie – możliwość wykorzystania w celach szkoleniowych, czy obsługi zapytań ze strony pracowników, czy informowania o zawartości własnej oferty firmy

    KONTAKT TELEFONICZNY PRZEZ STRONĘ CALLBACK

    • Przyciąganie uwagi – widget ze słuchawką przyciąga uwagę i zachęca klienta do podjęcia działania, zwiększając liczbę konwersji
    • Automatyczne dzwonienie – zgłoszeniu chęci kontaktu na stronie internetowej, a Ty automatycznie oddzwaniasz do klienta w 28 sekund
    • Planowanie rozmów – po godzinach pracy, klient wskazuje chęć kontaktu z firmą, a Ty w wybranym przez niego terminie automatycznie się skontaktujesz
    • Pozostawienie wiadomości – klient może pozostawić wiadomość, nie musi wybierać opcji połączenia
    • Informacje sms – Ty i klient, dostajecie informacje po rozmowie z odpowiednimi danymi. Klient otrzymuje m.in. imię konsultanta z którym rozmawiał

    JESTEŚ GOTOWY ZARABIAĆ WIĘCEJ, MOŻEMY CI W TYM POMÓC

    Nawet najładniejsze strony nie zawsze sprzedają

    Dokonujemy dokładnej analizy strony,  weryfikując jej strukturę, grafiki, teksty i właściwe dobranie słów kluczowych. Sprawdzamy jak poruszają się użytkownicy i co wybierają, gdzie napotykają na trudności.

    Odpowiednie treści i układy zwiększają skuteczność działań

    Możesz spodziewać się szybkiego zwrotu z inwestycji. Odpowiednie zmiany na stronie, skutkują zwiększeniem zainteresowania potencjalnych klientów. Zapewnimy Twojej stronie lepszy, bardziej wartościowy ruch!

    Styczność tylko ze specjalistami nie sprzedawcami / stażystami

    Masz pewność, że Twoja strona jest w dobrych rękach. Będziesz miał szansę przekonać się o tym dzięki cyklicznym raportom oraz przez kontakt telefoniczny w strategicznych kwestiach

    DLACZEGO DEDYKOWANA STRONA, OPTYMALIZACJA KONWERSJI I TESTY?

    Przeprowadzanie analizy i przedstawienie rekomendacji zmian to dopiero początek działań służących optymalizacji konwersji. W celu skuteczniejszego uzyskania największej liczby wartościowych odwiedzin strony, zakończonych komentarzem, kontaktem, czy też zakupem produktu/usługi niezbędne jest wykonywanie bieżącej pracy nad stroną, dodawanie dedykowanych landing page oraz testowanie różnych elementów na poszczególnych stronach.

    DLACZEGO TWORZYĆ
    LANDING PAGE?

    • Koncentracja na wybranym produkcie/usłudze – odwiedzający stronę otrzymuje spójny przekaz, od razu wie czego ona dotyczy, szybko poznaje walory produktu/usługi i może go łatwo zamówić
    • Odpowiedni układ – prosta i intuicyjna nawigacja po stronie, ułatwiająca znalezienie wszystkich potrzebnych informacji
    • Stosowane grafiki i kolorystyka – odpowiednia oprawa graficzna i stosowana kolorystyka nawiązująca do produktu oraz materiałów stosowanych przez firmę
    • Budowanie wizerunku – strona łatwiejsza do odnalezienia w wyszukiwarce, jednocześnie podkreślająca profesjonalizm firmy
    • Wzrost i optymalizacja konwersji – odpowiednio dopasowana strona pozytywnie wpływa na decyzje zakupowe, przy takiej samie częstotliwości odwiedzin
    Strony Landing Page WingsBridge
    Testy A/B strony www WingsBridge

    PO CO TEST A/B?

    • Skuteczność stosowanych grafik – wybór zdjęć i grafik wzbudzających większe zaufanie użytkowników
    • Jakość treści – weryfikacja jakości haseł promujących oraz poszczególnych treści na stronie
    • Nastawienie na klienta – dopasowanie strony do potrzeb użytkowników strony i klientów firmy
    • Szeroki zakres testowania – możliwość testowania pojedynczych elementów oraz prowadzenie
    • Szerokich analiz multiwariatywnych (uwzględniających wiele zmiennych jednocześnie)
    • Maksymalizacja zysków – do 50% wzrost decyzji dotyczących podjęcia interakcji na stronie
    NASZE USŁUGI

    ZAPOZNAJ SIĘ Z SUKCESAMI
    NASZYCH KLIENTÓW

    Zwiększenie dochodów 52% w 6 miesięcy

    Pomogliśmy polskiej firmie zaistnieć na rynku
    niemieckim. Zobacz, co udało nam się razem
    zrobić.

    Modernizacja strony:
    9,5x więcej odwiedzin

    Pomogliśmy polskiej firmie z branży budowlanej zaistnieć w internecie. Zobacz, jakie efekty uzyskali.

    Pozycjonowanie (SEO) i Google

    WingsBridge promuje nowy sklep dystrybutora suplementów diety z rezultatem 620% ROAS w ciągu 1 roku.

    DLACZEGO WINGSBRIDGE?

    • Rekomendacje i wdrażane zmiany opieramy na rzetelnych analizach, nie domysłach
    • Działamy transparentnie – otrzymujesz na bieżąco szczegółowe raporty
    • Wykorzystujemy tylko profesjonalne narzędzia do prowadzenia analiz i testów
    • Jesteśmy innowacyjni, stawiamy zarówno na rozwój Twojej firmy jak i nas samych, dzięki czemu wykorzystujemy poza tradycyjnymi także najnowsze narzędzia
    • Nasza praca to nasza pasja
    • Traktujemy Twój biznes jak nasz własny. Na bieżąco dodajemy reklamy nowych produktów i usług. Doradzamy (i co ważne czasami odradzamy) w kwestiach marketingowych. Towarzyszymy rozwojowi Twojej firmy