Analiza marketingowa i optymalizacja konwersji2019-09-18T16:53:45+02:00

Analiza Marketingowa i Optymalizacja Konwersji

Analiza ruchu na stronie i u konkurencji | Analizy architektury strony | Chatbot | Callback | Tworzenie landing page | Testy A/B

Czytaj dalej

Dlaczego analiza marketingowa?

Bardzo dużo uwagi poświęca się na kierowanie ruchu na stronie co nie oznacza, że jest on optymalny. Poza zwiększaniem liczby odwiedzin, istotna jest koncentracja na konwersji. W naszej pracy skupiamy się na optymalizacji i generowaniu ruchu właściwego. Początkiem naszych działań zawsze jest wykonywanie pełnej analizy.

Optymalizacja strony www WingsBridge

Analiza architektury strony

  • Techniczne wykonanie strony – stosowana technologia, struktura strony głównej oraz poszczególnych podstron, wykorzystywane moduły, poprawność wewnętrznego linkowania

  • Szybkość – czas odpowiedzi serwera, wczytywania strony i poszczególnych jej zasobów

  • Responsywność – weryfikacja poprawności składania strony na urządzeniach z różną wielkością i rozdzielczością ekranu (komputery, tablety, smartphony)

  • Zawartość – architektura informacji, ich układ oraz zawartość w odniesieniu do tematyki strony i stosowania słów kluczowych

  • Meta-tagi – analiza poprawności ich stosowania, zwłaszcza pod kątem słów kluczowych i treści poszczególnych stron

Analiza marketingowa

  • Analiza słów kluczowych – weryfikacja ruchu organicznego na stronie, bazująca na słowach kluczowych

  • Analiza konkurencji – analiza porównawcza (benchmarking) ruchu organicznego na stronach konkurencji, weryfikacja słów kluczowych

  • Analiza historyczna – weryfikacja i określenie zmian popularności fraz i ich sezonowości na przestrzeni ostatnich lat

  • Analiza trendów – weryfikacja potencjału słów kluczowych, prognozowane zmiany w popularności

  • Potencjał rynkowy – wskazanie, nowych fraz o niższej konkurencyjności i potencjale reklamowym

Analiza strony www WingsBridge
Analiza strony www WingsBridge

Zaawansowana analiza ruchu użytkowników na stronie

  • Heatmaps – weryfikacja ruchu na stronie, miejsca kliknięć przez użytkowników, ruch kursora po stronie, zasięg przewijania

  • Nagrania sesji – pełen obraz poruszania się poszczególnych użytkowników strony, ruchy, przejścia, kliknięcia

  • Zbieranie opinii – zbieranie opinii użytkowników na temat wyglądu, poruszania się oraz funkcjonowania strony, możliwe także do wykorzystania w celu opiniowania samych produktów i usług

  • Wyjścia/wejścia – analiza ścieżek ruchu użytkowników na stronie, w szczególności stron wejścia i wyjścia

  • Analiza lejka sprzedażowego – weryfikacja skuteczności kanału sprzedaży, liczby odrzuceń na każdym etapie lejka

Automatyzacja komunikacji – Chatbot

  • Automatyzacja obsługi klientów – szereg możliwości uproszczenia komunikacji z klientami od odpowiedzi na pytania, przez sprzedaż, po przyjmowanie reklamacji
  • Pozyskiwanie leadów – dodatkowe źródło otrzymywania danych kontaktowych (adresów e-mail, numerów telefonów) od klientów

  • Wsparcie sprzedaży on-line – prowadzenie klientów krok po kroku przez cały proces sprzedażowy na stronie internetowej
  • Rezerwacja usług – łatwiejsza możliwość rezerwacji wizyty czy zamówienia usługi przez klientów
  • Automatyczne FAQu – łatwiejsze odnalezienie informacji dla często zadawanych pytań przez klientów
  • Komunikacja wewnętrzna w firmie – możliwość wykorzystania w celach szkoleniowych, czy obsługi zapytań ze strony pracowników, czy informowania o zawartości własnej oferty firmy

Kontakt telefoniczny przez stronę – Callback

  • Przyciąganie uwagi – widget ze słuchawką przyciąga uwagę i zachęca klienta do podjęcia działania, zwiększając liczbę konwersji
  • Automatyczne dzwonienie – zgłoszeniu chęci kontaktu na stronie internetowej, a Ty automatycznie oddzwaniasz do klienta w 28 sekund
  • Planowanie rozmów – po godzinach pracy, klient wskazuje chęć kontaktu z firmą, a Ty w wybranym przez niego terminie automatycznie się skontaktujesz
  • Pozostawienie wiadomości – klient może pozostawić wiadomość, nie musi wybierać opcji połączenia
  • Informacje sms – Ty i klient, dostajecie informacje po rozmowie z odpowiednimi danymi. Klient otrzymuje m.in. imię konsultanta z którym rozmawiał

Jesteś gotowy zarabiać więcej, możemy Ci w tym pomóc:

Nawet najładniejsze strony nie zawsze sprzedają

Dokonujemy dokładnej analizy strony,  weryfikując jej strukturę, grafiki, teksty i właściwe dobranie słów kluczowych. Sprawdzamy jak poruszają się użytkownicy i co wybierają, gdzie napotykają na trudności.

Odpowiednie treści i układy zwiększają skuteczność działań

Możesz spodziewać się szybkiego zwrotu z inwestycji. Odpowiednie zmiany na stronie, skutkują zwiększeniem zainteresowania potencjalnych klientów. Zapewnimy Twojej stronie lepszy, bardziej wartościowy ruch!

Styczność tylko ze specjalistami nie sprzedawcami/stażystami

Masz pewność, że Twoja strona jest w dobrych rękach. Będziesz miał szansę przekonać się o tym dzięki cyklicznym raportom oraz przez kontakt telefoniczny w strategicznych kwestiach

Dlaczego dedykowana strony, optymalizacja konwersji i testy?

Przeprowadzanie analizy i przedstawienie rekomendacji zmian to dopiero początek działań służących optymalizacji konwersji. W celu skuteczniejszego uzyskania największej liczby wartościowych odwiedzin strony, zakończonych komentarzem, kontaktem, czy też zakupem produktu/usługi niezbędne jest wykonywanie bieżącej pracy nad stroną, dodawanie dedykowanych landing page oraz testowanie różnych elementów na poszczególnych stronach.

Strony Landing Page WingsBridge

Dlaczego tworzyć landing page?

  • Koncentracja na wybranym produkcie/usłudze – odwiedzający stronę otrzymuje spójny przekaz, od razu wie czego ona dotyczy, szybko poznaje walory produktu/usługi i może go łatwo zamówić

  • Odpowiedni układ – prosta i intuicyjna nawigacja po stronie, ułatwiająca znalezienie wszystkich potrzebnych informacji

  • Stosowane grafiki i kolorystyka – odpowiednia oprawa graficzna i stosowana kolorystyka nawiązująca do produktu oraz materiałów stosowanych przez firmę

  • Budowanie wizerunku – strona łatwiejsza do odnalezienia w wyszukiwarce, jednocześnie podkreślająca profesjonalizm firmy

  • Wzrost i optymalizacja konwersji – odpowiednio dopasowana strona pozytywnie wpływa na decyzje zakupowe, przy takiej samie częstotliwości odwiedzin

Po co testy A/B?

  • Skuteczność stosowanych grafik – wybór zdjęć i grafik wzbudzających większe zaufanie użytkowników

  • Jakość treści – weryfikacja jakości haseł promujących oraz poszczególnych treści na stronie

  • Nastawienie na klienta – dopasowanie strony do potrzeb użytkowników strony i klientów firmy

  • Szeroki zakres testowania – możliwość testowania pojedynczych elementów oraz prowadzenie szerokich analiz multiwariatywnych (uwzględniających wiele zmiennych jednocześnie)

  • Maksymalizacja zysków – do 50% wzrost decyzji dotyczących podjęcia interakcji na stronie

Testy A/B strony www WingsBridge

Każdy klient jest inny i ma inne potrzeby, dla każdego zawsze tworzymy indywidualną ofertę:

Rozpocznij współpracę z nami już dziś

Wybierz pakiet dopasowany do Twoich potrzeb:

Audyt

Analiza marketingowa, benchmarking

od 995 zł

Zamów indywidualną ofertę

  • Analiza marketingowa strony
  • Analiza ruchu na stronie – wyniki organiczne
  • Bechnmarking – porównanie z konkurencją
  • Stworzenie i przesłanie raportu

Audyt+

Analiza marketingowa, benchmarking, rekomendacje

od 1500 zł

Zamów indywidualną ofertę

  • Analiza marketingowa strony
  • Analiza ruchu na stronie – wyniki organiczne
  • Bechnmarking – porównanie z konkurencją
  • Stworzenie i przesłanie raportu
  • Rekomendacje
  • Rozmowa wyjaśniająca

Audyt + Landing Page

Analiza marketingowa, benchmarking, rekomendacje, ladnig page

od 3000 zł

Zamów indywidualną ofertę

  • Analiza marketingowa strony
  • Analiza ruchu na stronie – wyniki organiczne
  • Bechnmarking – porównanie z konkurencją
  • Stworzenie i przesłanie raportu
  • Rekomendacje
  • Rozmowa wyjaśniająca
  • Stworzenie prototypu poprawionej strony
  • Stworzenie landing page pod konkretne kampanie

Możliwe dodatkowe działania:

  • Nagranie wideo z komentarzami do poszczególnych sekcji
  • Heatmapa ze wskazaniem głównych elementów do poprawy
  • Testy A/B pozwalające na wybór najskuteczniejszej wersji strony
  • Poszerzona analityka ilościowa i jakościowa
  • Doradztwo w doborze nisz i produktów
  • Testy multiwariatywne
  •  

Dlaczego WingsBridge?

  • Rekomendacje i wdrażane zmiany opieramy na rzetelnych analizach, nie domysłach

  • Działamy transparentnie – otrzymujesz na bieżąco szczegółowe raporty

  • Wykorzystujemy tylko profesjonalne narzędzia do prowadzenia analiz i testów

  • Jesteśmy innowacyjni, stawiamy zarówno na rozwój Twojej firmy jak i nas samych, dzięki czemu wykorzystujemy poza tradycyjnymi także najnowsze narzędzia

  • Nasza praca to nasza pasja

  • Traktujemy Twój biznes jak nasz własny. Na bieżąco dodajemy reklamy nowych produktów i usług. Doradzamy (i co ważne czasami odradzamy) w kwestiach marketingowych. Towarzyszymy rozwojowi Twojej firmy

Zapoznaj się z sukcesami naszych klientów:

Zwiększenie dochodów
52% w 6 miesięcy

Pomogliśmy polskiej firmie zaistnieć na rynku niemieckim. Zobacz, co udało nam się razem zrobić

Modernizacja strony:
9,5x więcej odwiedzin

Pomogliśmy polskiej firmie z branży budowlanej zaistnieć w internecie. Zobacz, jakie efekty uzyskali.

Zostawiliśmy miejsce na 
Twoją firmę ; )

Twoja firma osiągnęła sukces, dzięki dedykowanym landing page i optymalizacji konwersji.

Sprawdzony sposób na optymalizacji konwersji:

Analiza strony

  • Analiza techniczna
  • Analiza treści
  • Wyznaczenie celów i rekomendacje

Analiza ruchu użytkowników

  • Heatmpas
  • Nagrania i poruszanie się
  • Skuteczność lejka sprzedażowego

Przygotowanie ladnig page

  • Wyznaczenie celów
  • Przygotowanie stron
  • Optymalizowanie storny

Prowadzenie testów A/B

  • Przygotowanie różnych wariantów
  • Prowadzenie testów
  • Wybór optymalnych rozwiązań

Skontaktuj się i zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić

MAIL:
WingsBridge Digital: kontakt@wingsbridge.pl

TEL.:
WingsBridge Digital.: +48 516 025 113

Kampanie Ads
Zgoda 1 *
reCAPTCHA
Sending

Skontaktuj się i opisz czego potrzebujesz