Dlaczego analiza marketingowa?
Bardzo dużo uwagi poświęca się na kierowanie ruchu na stronie co nie oznacza, że jest on optymalny. Poza zwiększaniem liczby odwiedzin, istotna jest koncentracja na konwersji. W naszej pracy skupiamy się na optymalizacji i generowaniu ruchu właściwego. Początkiem naszych działań zawsze jest wykonywanie pełnej analizy.

Analiza architektury strony
Techniczne wykonanie strony – stosowana technologia, struktura strony głównej oraz poszczególnych podstron, wykorzystywane moduły, poprawność wewnętrznego linkowania
Szybkość – czas odpowiedzi serwera, wczytywania strony i poszczególnych jej zasobów
Responsywność – weryfikacja poprawności składania strony na urządzeniach z różną wielkością i rozdzielczością ekranu (komputery, tablety, smartphony)
Zawartość – architektura informacji, ich układ oraz zawartość w odniesieniu do tematyki strony i stosowania słów kluczowych
Meta-tagi – analiza poprawności ich stosowania, zwłaszcza pod kątem słów kluczowych i treści poszczególnych stron
Analiza marketingowa
Analiza słów kluczowych – weryfikacja ruchu organicznego na stronie, bazująca na słowach kluczowych
Analiza konkurencji – analiza porównawcza (benchmarking) ruchu organicznego na stronach konkurencji, weryfikacja słów kluczowych
Analiza historyczna – weryfikacja i określenie zmian popularności fraz i ich sezonowości na przestrzeni ostatnich lat
Analiza trendów – weryfikacja potencjału słów kluczowych, prognozowane zmiany w popularności
Potencjał rynkowy – wskazanie, nowych fraz o niższej konkurencyjności i potencjale reklamowym


Zaawansowana analiza ruchu użytkowników na stronie
Heatmaps – weryfikacja ruchu na stronie, miejsca kliknięć przez użytkowników, ruch kursora po stronie, zasięg przewijania
Nagrania sesji – pełen obraz poruszania się poszczególnych użytkowników strony, ruchy, przejścia, kliknięcia
Zbieranie opinii – zbieranie opinii użytkowników na temat wyglądu, poruszania się oraz funkcjonowania strony, możliwe także do wykorzystania w celu opiniowania samych produktów i usług
Wyjścia/wejścia – analiza ścieżek ruchu użytkowników na stronie, w szczególności stron wejścia i wyjścia
Analiza lejka sprzedażowego – weryfikacja skuteczności kanału sprzedaży, liczby odrzuceń na każdym etapie lejka
Automatyzacja komunikacji – Chatbot
- Automatyzacja obsługi klientów – szereg możliwości uproszczenia komunikacji z klientami od odpowiedzi na pytania, przez sprzedaż, po przyjmowanie reklamacji
Pozyskiwanie leadów – dodatkowe źródło otrzymywania danych kontaktowych (adresów e-mail, numerów telefonów) od klientów
- Wsparcie sprzedaży on-line – prowadzenie klientów krok po kroku przez cały proces sprzedażowy na stronie internetowej
- Rezerwacja usług – łatwiejsza możliwość rezerwacji wizyty czy zamówienia usługi przez klientów
- Automatyczne FAQu – łatwiejsze odnalezienie informacji dla często zadawanych pytań przez klientów
- Komunikacja wewnętrzna w firmie – możliwość wykorzystania w celach szkoleniowych, czy obsługi zapytań ze strony pracowników, czy informowania o zawartości własnej oferty firmy


Kontakt telefoniczny przez stronę – Callback
- Przyciąganie uwagi – widget ze słuchawką przyciąga uwagę i zachęca klienta do podjęcia działania, zwiększając liczbę konwersji
- Automatyczne dzwonienie – zgłoszeniu chęci kontaktu na stronie internetowej, a Ty automatycznie oddzwaniasz do klienta w 28 sekund
- Planowanie rozmów – po godzinach pracy, klient wskazuje chęć kontaktu z firmą, a Ty w wybranym przez niego terminie automatycznie się skontaktujesz
- Pozostawienie wiadomości – klient może pozostawić wiadomość, nie musi wybierać opcji połączenia
- Informacje sms – Ty i klient, dostajecie informacje po rozmowie z odpowiednimi danymi. Klient otrzymuje m.in. imię konsultanta z którym rozmawiał
Jesteś gotowy zarabiać więcej, możemy Ci w tym pomóc:
Nawet najładniejsze strony nie zawsze sprzedają

Dokonujemy dokładnej analizy strony, weryfikując jej strukturę, grafiki, teksty i właściwe dobranie słów kluczowych. Sprawdzamy jak poruszają się użytkownicy i co wybierają, gdzie napotykają na trudności.
Odpowiednie treści i układy zwiększają skuteczność działań

Możesz spodziewać się szybkiego zwrotu z inwestycji. Odpowiednie zmiany na stronie, skutkują zwiększeniem zainteresowania potencjalnych klientów. Zapewnimy Twojej stronie lepszy, bardziej wartościowy ruch!
Styczność tylko ze specjalistami nie sprzedawcami/stażystami

Masz pewność, że Twoja strona jest w dobrych rękach. Będziesz miał szansę przekonać się o tym dzięki cyklicznym raportom oraz przez kontakt telefoniczny w strategicznych kwestiach
Dlaczego dedykowana strony, optymalizacja konwersji i testy?
Przeprowadzanie analizy i przedstawienie rekomendacji zmian to dopiero początek działań służących optymalizacji konwersji. W celu skuteczniejszego uzyskania największej liczby wartościowych odwiedzin strony, zakończonych komentarzem, kontaktem, czy też zakupem produktu/usługi niezbędne jest wykonywanie bieżącej pracy nad stroną, dodawanie dedykowanych landing page oraz testowanie różnych elementów na poszczególnych stronach.

Dlaczego tworzyć landing page?
Koncentracja na wybranym produkcie/usłudze – odwiedzający stronę otrzymuje spójny przekaz, od razu wie czego ona dotyczy, szybko poznaje walory produktu/usługi i może go łatwo zamówić
Odpowiedni układ – prosta i intuicyjna nawigacja po stronie, ułatwiająca znalezienie wszystkich potrzebnych informacji
Stosowane grafiki i kolorystyka – odpowiednia oprawa graficzna i stosowana kolorystyka nawiązująca do produktu oraz materiałów stosowanych przez firmę
Budowanie wizerunku – strona łatwiejsza do odnalezienia w wyszukiwarce, jednocześnie podkreślająca profesjonalizm firmy
Wzrost i optymalizacja konwersji – odpowiednio dopasowana strona pozytywnie wpływa na decyzje zakupowe, przy takiej samie częstotliwości odwiedzin
Po co testy A/B?
Skuteczność stosowanych grafik – wybór zdjęć i grafik wzbudzających większe zaufanie użytkowników
Jakość treści – weryfikacja jakości haseł promujących oraz poszczególnych treści na stronie
Nastawienie na klienta – dopasowanie strony do potrzeb użytkowników strony i klientów firmy
Szeroki zakres testowania – możliwość testowania pojedynczych elementów oraz prowadzenie szerokich analiz multiwariatywnych (uwzględniających wiele zmiennych jednocześnie)
Maksymalizacja zysków – do 50% wzrost decyzji dotyczących podjęcia interakcji na stronie

Audyt + Landing Page
Analiza marketingowa, benchmarking, rekomendacje, ladnig page
od 3000 zł
- Analiza marketingowa strony
- Analiza ruchu na stronie – wyniki organiczne
- Bechnmarking – porównanie z konkurencją
- Stworzenie i przesłanie raportu
- Rekomendacje
- Rozmowa wyjaśniająca
- Stworzenie prototypu poprawionej strony
- Stworzenie landing page pod konkretne kampanie
Możliwe dodatkowe działania:
Dlaczego WingsBridge?
Rekomendacje i wdrażane zmiany opieramy na rzetelnych analizach, nie domysłach
Działamy transparentnie – otrzymujesz na bieżąco szczegółowe raporty
Wykorzystujemy tylko profesjonalne narzędzia do prowadzenia analiz i testów
Jesteśmy innowacyjni, stawiamy zarówno na rozwój Twojej firmy jak i nas samych, dzięki czemu wykorzystujemy poza tradycyjnymi także najnowsze narzędzia
Nasza praca to nasza pasja
Traktujemy Twój biznes jak nasz własny. Na bieżąco dodajemy reklamy nowych produktów i usług. Doradzamy (i co ważne czasami odradzamy) w kwestiach marketingowych. Towarzyszymy rozwojowi Twojej firmy
Zapoznaj się z sukcesami naszych klientów
Zwiększenie dochodów
52% w 6 miesięcy
Pomogliśmy polskiej firmie zaistnieć na rynku niemieckim. Zobacz, co udało nam się razem zrobić
Sprawdzony sposób na optymalizacji konwersji:
Analiza strony

- Analiza techniczna
- Analiza treści
- Wyznaczenie celów i rekomendacje
Analiza ruchu użytkowników

- Heatmpas
- Nagrania i poruszanie się
- Skuteczność lejka sprzedażowego
Przygotowanie ladnig page

- Wyznaczenie celów
- Przygotowanie stron
- Optymalizowanie storny
Prowadzenie testów A/B

- Przygotowanie różnych wariantów
- Prowadzenie testów
- Wybór optymalnych rozwiązań
Skontaktuj się i zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić
MAIL:
WingsBridge Digital: kontakt@wingsbridge.pl
TEL.:
WingsBridge Digital.: +48 516 025 113