Content marketing2021-04-06T15:43:40+02:00

Content marketing

Czytaj dalej

Marketing treści i skuteczne pozycjonowanie nawzajem się uzupełniają. Te obydwie metody marketingu cyfrowego powinny współistnieć i być elementem każdych kompleksowych działań marketingowych dla witryny internetowej oraz sklepu e-commerce.

W WingsBridge tworzymy podejście, która wykorzystuje aktualne trendy cyfrowe i technologie, które wzmocnią wizerunek i rozwój Twojej marki. Marketing content jest podstawą wszelkiego rodzaju cyfrowych kampanii marketingowych dla różnego rodzaju firm – od mniejszych firm lokalnych po średnie i duże przedsiębiorstwa oraz sklepy internetowe e-commerce. Content marketing i tworzenie treści pod kątem wyszukiwarek oraz użytkowników wraz z pozostałymi działaniami pozycjonowania strony, odmienią pozycję Twojej witryny w rankingach wyszukiwarek i Google.

Co to jest marketing treści?

Działania te polegają na promowaniu firmy lub produktu w internecie na różnych płaszczyznach, od sposobu pisania treści, sposób ich organizowania i prezentowania na witrynie internetowej, po tematy, które poruszasz i częstotliwość publikowania.

Jakie są narzędzia content marketingu?

Istnieją różne rodzaje treści, które można tworzyć i dystrybuować w internecie. Do podstawowych elementów w obrębie strony internetowej należą podstrony dotyczące produktów i usług w tym opisy produktów, zwłaszcza w przypadku sklepów internetowych. Natomiast komunikacja marketingowa może i powinna obejmować dużo szersze pole działań. Pośród pozostałych narzędzi i metod dystrybucji treści można wymienić m.in. e-booki, działania w social media, tworzenie video, artykuły i aktualności na blogu.

Różne firmy mogą decydować się na różny model dystrybucji treści. Ustalając strategię content marketingową, kluczowe jest poznanie klientów i grupy docelowej. Odbiorcy danego produktu lub usługi mogą korzystać z różnych środków i kanałów przekazu. Treści content marketing powinny być dobrane pod klientów i budowanie relacji z nimi.

Niezależnie od tego, czy działasz w branży, takiej jak finanse, prawo, budownictwo, gastronomia czy branża turystyczna, wpływ content marketingu oferuje idealną szansę na dotarcie do docelowych odbiorców. Oczywiście wszystko pod warunkiem, że optymalizujesz treści pod kątem słów kluczowych.

Optymalizacja strony on-site
Optymalizacja stron www

Dlaczego content jest ważny w pozycjonowaniu?

Podstawową zaletą kampanii content marketingowej jest to, że tworzone przez Ciebie treści będą konsumowane przez docelowych odbiorców, co z kolei doprowadzi do zwiększenia ruchu na stronie internetowej i świadomości marki. Pozycjonowanie witryny ma kluczowe znaczenie dla strategii content marketingowej, ponieważ tworzy efekt synergii w SEO, który może zwielokrotnić korzyści płynące z content marketingu.

Fundamentalną zasadą SEO jest nadanie wysokiego priorytetu jakości treści i dopasowanie do grupy docelowej. Ponadto istotna jest optymalizacja pod kątem słów kluczowych oraz zbudowanie wysokiej jakości profilu linków zwrotnych do poszczególnych podstron.

Tworzenie i publikowanie materiałów, które budzą zainteresowanie użytkowników, także tych niszowych tematów, pozwoli zwiększyć ruch w witrynie i współczynnik konwersji na stronach wyników wyszukań. W rezultacie content marketing jest bardzo istotnym elementem pozycjonowania oraz promocji firmy. Budowanie treści content marketingowych pozwala na utrzymanie długotrwałych efektów SEO i zwiększenie sprzedaży.

 

Każdy klient jest inny i ma inne potrzeby, dla każdego zawsze tworzymy indywidualną ofertę:

Rozpocznij współpracę z nami już dziś

Optymalizacja contentu strony

Już od 500 zł / mies.

Zamów bezpłatną wycenę

W ramach prowadzonych działań pozycjonowania możesz liczyć na sprawdzony, powtarzalny proces:

  1. Wybór słów kluczowych
  2. Audyt SEO
  3. Optymalizacja techniczna
  4. Budowanie treści
  5. Optymalizacja tekstów na stronie
  6. Budowanie linków zwrotnych
  7. Analiza i raportowanie
  8. Doradztwo

Jesteśmy zaufanymi specjalistami

Marketing cyfrowy jest już ugruntowaną częścią krajobrazu marketingowego. W WingsBridge posiadamy różnorodną i rozległą wiedzę, dzięki której pomożemy Ci w osiągnięciu sukcesu. Posiadamy doświadczenie w wielu różnych branżach, co pozwala nam lepiej zrozumieć Twój biznes i dostosowywać rozwiązania, oferując najwyższej próby usługi marketingu cyfrowego i marketingu treści.

 

Dlaczego WingsBridge?

  • Rekomendacje i wdrażane zmiany opieramy na rzetelnych analizach, nie domysłach

  • Działamy transparentnie – otrzymujesz na bieżąco szczegółowe raporty

  • Wykorzystujemy tylko profesjonalne narzędzia do prowadzenia analiz i testów

  • Jesteśmy innowacyjni, stawiamy zarówno na rozwój Twojej firmy jak i nas samych, dzięki czemu wykorzystujemy poza tradycyjnymi także najnowsze narzędzia

  • Nasza praca to nasza pasja

  • Traktujemy Twój biznes jak nasz własny. Na bieżąco dodajemy reklamy nowych produktów i usług. Doradzamy (i co ważne czasami odradzamy) w kwestiach marketingowych. Towarzyszymy rozwojowi Twojej firmy

Zapoznaj się z sukcesami naszych klientów:

Zwiększenie dochodów
52% w 6 miesięcy

Pomogliśmy polskiej firmie zaistnieć na rynku niemieckim. Zobacz, co udało nam się razem zrobić

Modernizacja strony:
9,5x więcej odwiedzin

Pomogliśmy polskiej firmie z branży budowlanej zaistnieć w internecie. Zobacz, jakie efekty uzyskali.

Pozycjonowanie (SEO) i Google Ads

WingsBridge promuje nowy sklep dystrybutora suplementów diety z rezultatem 620% ROAS w ciągu 1 roku.

Skontaktuj się i zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić

MAIL:
WingsBridge Digital: kontakt@wingsbridge.pl

TEL.:
WingsBridge Digital.: +48 516 025 113

Kontakt
Zgoda RODO *
reCAPTCHA
Sending