Modernizacja strony internetowej i rozpoczęcie prowadzenia kampanii AdWords.
SPRAWDŹ PRZYKŁAD NASZYCH DZIAŁAŃ
PROBLEM
Firma z branży budowlanej borykała się z problemem małej liczby zamówień. Jej głównym źródłem pozyskiwania klientów były polecenia lub udział w przetargach. W związku ze specyfiką działalności, ten sposób funkcjonowania utrudniał dalszy rozwój przedsiębiorstwa. Projekt realizowany z WingsBridge, polegający na stopniowej modernizacji strony, a następnie wymianie na nową oraz rozpoczęcie kampanii w AdWords wpłynął na znaczący wzrost odwiedzin strony, sprzedaży, a w efekcie dochodów.
ROZWIĄZANIE
0x
0x
0x
1. ANALIZA
Audyt istniejącej strony, weryfikacja niezbędnych danych wewnętrznych firmy dotyczących jej usług i produktów.
- Analiza struktury przychodów i kosztów firmy – weryfikacja źródeł przychodów firmy, uwzględniająca rentowność poszczególnych usług i produktów
- Analiza strony www – weryfikacja układu treści, długości i jakości opisów, uwzględniająca specyfikę działalności firmy. Odniesienie się i analiza stron konkurencji
- Stworzenie konta i integracja z Google Analytics – instalacji na stronie kodu śledzącego, w celu prowadzenia miesięcznych analiz ruchu
2. WNIOSKI
Zestawienie danych uzyskanych na etapie analizy i wprowadzanie zmian na stronie.
- Optymalizacja I pod kątem wyszukiwania – korekta title tagów i meta description, w celu właściwego kategoryzowania stron w wyszukiwarkach
- Modyfikacje wprowadzane w ramach istniejącej strony – wprowadzenie zmian, w możliwym w ramach istniejącego projektu graficznego zakresie. Zmiany związane były głównie z treściami, ale także dokonano kilku korekt w układzie
3. WDROŻENIE
Wykorzystanie wiedzy zgromadzonej w czasie (w tym Google Analytics) – stworzenie nowej strony i przygotowanie planu prowadzenia kampanii.
- Etap tworzenia stron www – przygotowanie nowej mapy strony, stworzenie nowego layoutu, przygotowanie podstron z treściami pod konkretne frazy kluczowe, dla określonej grupy odbiorców. Optymalizacja techniczna i pod kątem pozycjonowania i długoterminowych korzyści wynikających z płatnych kampanii AdWords
- Przygotowanie i parametryzacja kampanii – przygotowanie odpowiednich kampanii z podziałem na produkty oraz usługi, jednocześnie uwzględniających podział na regiony
- Instalacja narzędzi wspierających – instalacja narzędzi służących prowadzeniu analiz jakościowych nowej strony www
4. OPTYMALIZACJA
Wdrażanie zmian na podstawie danych jakościowych i ilościowych, zgromadzonych z wykorzystaniem narzędzi do zbierania feedbacku od klientów, umożliwiających dalszy wzrost efektywności kampanii.
- Stworzenie nowej marki – odpowiadająca i wykorzystująca konkretne potrzeby rynkowe. Marka nowoczesna, innowacyjna, wpisująca się w trendy. Odzwierciedla przekaz w logu i całej komunikacji.
- Stworzenie strony www – stworzenie kreacji, landing page’y pod konkretne frazy kluczowe i dla określonej grupy odbiorców. Optymalizacja techniczna i pod kątem pozycjonowania i długoterminowych korzyści wynikających z płatnych kampanii Adwords.
- Wprowadzenie nowej marki dzięki reklamie Google AdWords – wykorzystanie linków sponsorowanych, remarketing, Google Shopping i sieć reklamowa.