kampanie adwords2019-09-18T16:31:06+02:00

Kampanie reklamowe Google Ads (AdWords)

Kampanie reklamowe w internecie dla Twojej firmy na nowym poziomie

Linki sponsorowane | Remarketing | Google Shopping | Sieć reklamowa

Czytaj dalej

Dlaczego reklama w Google Ads?

Reklama Google Ads

  • Płacisz tylko za kliknięcie, jeżeli ktoś jest aktywnie zainteresowany Twoją ofertą (kliknie lub zadzwoni)

  • Działania są mierzalne i skalowalne, dzięki czemu masz pewność dobrej inwestycji, zamiast domysłów

  • Google nie zostawia rywalom szans. Ma ponad 97% udziału w wyszukiwarkach internetowych w Polsce

Cennik prowadzenia kampanii Google Ads (AdWords)

Reklama Google Ads

Pakiet Google ADS

Budżet reklamowy dla rozpoczynających promocję w Internecie

Miesięczny budżet reklamowy

500 zł – 8000 zł

Zamów kampanię

Zarządzanie kampanią

17%

  • Analiza firmy i jej produktów/usług
  • Ustalenie celów kampanii i strategii dotarcia
  • Bazujące na analizie dopasowanie słów kluczowych
  • Zarządzanie kampanią Ads
  • Analiza skuteczności działań poprzez Google Analytics
  • Bieżące raportowanie

Reklama Google Ads+

Pakiet Google ADS+

Budżetu reklamowy dla dużych kampanii krajowych

Miesięczny budżet reklamowy

od 8000 zł

Zamów kampanię

Zarządzanie kampanią

indywidualna wycena

  • Analiza firmy i jej produktów/usług
  • Ustalenie celów kampanii i strategii dotarcia
  • Bazujące na analizie dopasowanie słów kluczowych
  • Zarządzanie kampanią Ads
  • Analiza skuteczności działań poprzez Google Analytics
  • Bieżące raportowanie

Reklama Google Ads na rynkach zagranicznych

Pakiet Eksportowy

Kampanie kierowane na rynki zagraniczne w językach lokalnych

Miesięczny budżet reklamowy

od 1500 zł

Zamów kampanię Eksportową

Zarządzanie kampanią

od 19%

  • Analiza firmy i jej produktów/usług
  • Ustalenie celów kampanii i strategii dotarcia
  • Bazujące na analizie dopasowanie słów kluczowych
  • Zarządzanie kampanią Ads
  • Analiza skuteczności działań poprzez Google Analytics
  • Bieżące raportowanie

Cennik Google Ads (AdWords)

Pakiet Budżet Google Ads Cena obsługi kampanii
Pakiet Google ADS 500 zł – 8000 zł 17%
Pakiet Google ADS+ od 8000 zł wycena indywidualna (mniej niż 17%)
Pakiet Eksportowy od 1500 zł od 19%

 

Ile kosztuje reklama Google Ads (AdWords) – przykład

Koszt kampanii reklamowej Budżet Google Ads na kliknięcia Koszt prowadzenia kampanii Google Ads
500 zł 415 zł 85 zł
1000 zł 830 zł 170 zł
1500 zł 1245 zł 255 zł
4500 zł 3735 zł 765 zł
10 000 zł wycena indywidualna wycena indywidualna (mniej niż 17%)

Rozpocznij współpracę z nami już dziś

Kampanie w Google Ads są kluczowe na każdym etapie Marketingu Internetowego

  • Możesz natychmiast dotrzeć do wybranej grupy docelowej. Google Ads są idealne do promowania i testowania produktów, usług lub pomysłów

  • Dobrze dopasowana i zoptymalizowana kampania to wzrost zysku. Jednocześnie uzyskujemy bezcenne informacje o słowach kluczowych, których możemy wykorzystać do pozycjonowania organicznego

  • Harmonogram reklam można dopasować do klientów, uwzględniając porę roku, dzień tygodnia, a nawet godzinę. Dzięki temu docierać do nich dokładnie wtedy kiedy poszukują Twoich produktów i usług

  • Dzięki reklamom w Google to klient znajduje Twoją firmę, a nie Ty szukasz klienta

  • Google Ads umożliwia odkrycie nowych, nieoczywistych grup klientów

Rodzaje reklam w Google Ads

Czym jest sieć wyszukiwania Google?

Wśród naszych klientów najczęściej wybierany i rekomendowany rodzaj reklamy w Google z którym każdy z nas na pewno się spotkał. Kampanie w wyszukiwarce Google pozwalają wyświetlać reklamy w wynikach wyszukiwania Google powyżej wyników organicznych (bezpłatnych). Rozliczanie odbywa się za każde kliknięcie.

Jest to przydatne, jeżeli weźmiemy pod jakie są najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe i udział Google na poziomie ok 98-99%.

Podczas prowadzenia kampanii w wyszukiwarce Google można wybrać słowo kluczowe, które uruchamia wyszukiwanie i wyświetla odpowiednie reklamy. Na przykład, jeśli jesteś hydraulikiem, możesz zdecydować, że chcesz wyświetlać reklamy tylko wtedy, gdy ktoś wpisze słowo „hydraulik Warszawa” w Google. Stopień optymalizacji reklamy oraz strony docelowej wpłynie na skuteczność reklam i to jak wysoko reklama będzie się wyświetlać w wynikach wyszukiwania.

Czym jest sieć reklamowa Google?

Tzw. “reklama display”, dzięki której dotrzesz do klientów na stronach znajdujących się w sieci reklamowej Google, którą stanowi zbiór witryn internetowych stron trzecich, które zgodziły się wyświetlać reklamy Google. Składa się ona z milionów stron internetowych, według informacji Google jest to liczba stron przekraczająca 2 miliony, docierając do ponad 90% użytkowników Internetu. To dobra wiadomość dla marketerów, oznacza to że można dotrzeć niemal do każdego użytkownika sieci.

Reklamy można precyzyjne kierować na przykład poprzez:

  • Słowa kluczowe i tematy związane z ofertą firmy
  • Określone witryny lub strony
  • Określonych odbiorców na podstawie zainteresowań, danych demograficznych, lokalizacji lub aktywności w witrynie

Reklama tego typu idealnie sprawdzi się aby pozyskiwać klientów na wczesnym etapie cyklu sprzedaży. Użytkownicy nie szukają aktywnie produktu dlatego celem tych reklam jest budowanie świadomości produktu i zachęcanie użytkownika do pierwszego kontaktu z firmą poprzez przejście na stronę internetową.

Czym są kampanie produktowe w Google Shopping (Zakupy Google)?

Usługa zakupy Google umożliwia klientom wyszukiwanie, przeglądanie i porównywanie produktów. Produkty te mogą być wyświetlane, na głównej stronie wyników wyszukiwania lub po przejściu na zakładkę zakupów. Ten rodzaj reklam jest stworzony głównie dla sklepów do prezentacji swoich produktów.

Przykładowo, gdy klient wpisze w Google „buty nike”, może zobaczyć sponsorowane reklamy zakupowe na górze strony składające się z grafiki, tytułu, ceny, domeny i innych informacji uzupełniających.

Konfiguracja i zarządzanie reklamami w Zakupach Google różni się od konfigurowania tradycyjnych reklam tekstowych. W Zakupach Google Google nie wybierasz wprost fraz na jakie chcesz aby Twoje produkty się wyświetlały. Google określa, kiedy pojawią się Twoje reklamy na liście produktów, biorą pod uwagę konfigurację produktów, witrynę i stawki.

Sukces w Zakupach Google sprowadza się w większości do trzech głównych obszarów:

  • Tworzenie i optymalizacja kanałów
  • Licytacja
  • Monitorowanie i optymalizacja

Czym jest remarketing?

Remarketing czyli tzw. reklama śledząca lub przypominająca ma czasami negatywne konotacji, ze względu na to że użytkownicy deklarują, że nie lubią reklam na stronach internetowych które przeglądają. Rzeczywiście można się zgodzić z tym stwierdzeniem jeżeli reklamy nie są dopasowane i spersonalizowane pod konkretną osobą, dlatego remarketing to naturalny sposób komunikowania się z użytkownikami Twojej witryny, którzy nie dokonali natychmiastowego zakupu. Jest to o tyle ważne, że współczynnik konwersji w sklepach internetowych to tylko kilka procent i gro użytkowników opuszcza stronę bez dokonania transakcji.

Remarketing adresuje ten problem i umożliwia kierowanie reklam przed określoną grupą odbiorców, która wcześniej odwiedziła Twoją witrynę, podczas przeglądania innych miejsc w Internecie. Typowym zastosowaniem jest tzw. ratowanie porzuconych koszyków i przypominanie się użytkownikom o dokończeniu transakcji jeżeli byli już na ostatnim etapie zakupowym i z jakiegokolwiek powodu zrezygnowali.

Twoje reklamy remarketingowe mogą wyświetlać się w dowolnej witrynie, która akceptuje reklamy z sieci reklamowej Google. Remarketing Google to idealny sposób reklamy, szczególnie tam, gdzie proces sprzedaży jest dłuższy niż przeciętnie lub jeżeli chcemy zmaksymalizować konwersję i wartość naszej obecnej bazy klientów.

Czym są kampanie Google Ads na Youtube?

Biorąc pod uwagę że Youtube jest jedną z najpopularniejszych wyszukiwarek jak i stron internetowych warto rozważyć wykorzystanie jej potencjału reklamowego. AdWords dla wideo umożliwia wyświetlanie reklam wideo w wynikach wyszukiwania w YouTube lub przed, w trakcie i po filmach w YouTube oraz sieci reklamowej Google.

Możemy wyróżnić kilka najbardziej popularnych formatów reklam:

  • Reklamy video TrueView-in-stream, za które jak sama nazwa wskazuje płacimy tylko za obejrzenia lub gdy klient wejdzie z nią w interakcję
  • Reklamy TrueView Discovery wyświetlają się na karcie wyświetlania filmu lub w wynikach wyszukiwania – płatność odbywa się za kliknięcie
  • Reklamy Bumper Ads – Reklamy Youtube w przerywniku – to krótkie 6 sekundowe zajawki video które można pominąć – rozliczanie z 1000 wyświetleń
  • Formaty displayowe wyświetlające się głównie obok filmu i nad listę sugerowanych pozycji
  • Nakładki reklamowe – Bannery graficzne widoczne w dolnym obszarze okna filmu

Czym są kampanie Google Ads w Gmailu?

Reklamy Gmail, są wyświetlane u góry skrzynki odbiorczej Gmaila. Mają kolorowe prostokątne pole wskazujące, że jest to reklama, a nie faktyczny adres e-mail.

Większość reklam Gmaila po kliknięciu rozwija się w promocję pełnoekranową i wygląda jak rzeczywista wiadomość e-mail co daje to reklamodawcom dużą swobodę dostosowywania.

Jeżeli chodzi o kierowanie reklam to temat jest trochę kontrowersyjny. Wcześniej Google skanowało wiadomości e-mail w poszukiwaniu słów kluczowych, ale okazało się że nie jest to konieczne abstrahując już od samej kwestii prywatności naszych maili. Obecnie Google kieruje reklamy do klientów na podstawie zagregowanych danych z YouTube, Chrome i ich innych usług.

Zaufali nam

Jeżeli jesteś gotowy zarabiać więcej, możemy Ci w tym pomóc:

Doświadczenie w kampaniach krajowych i zagranicznych

Kampanię stworzymy od początku, dobierzemy właściwe frazy i dopasujemy do Twoich celów oraz budżetu. Polecamy szczególnie kampanie eksportowe, których potencjał jest rzadko wykorzystywany, np. na rynek niemiecki

Wzrost ruchu i sprzedaży już od pierwszych dni kampanii

Możesz spodziewać się szybkiego zwrotu z inwestycji. Jeszcze w tym samym dniu, w którym zostanie uruchomiona kampania, pozyskasz pierwszych potencjalnych klientów. Zapewnimy Twojej stronie stały ruch wysokiej jakości!

Styczność tylko ze specjalistami, nie sprzedawcami/stażystami

Masz pewność, że Twoja kampania jest w dobrych rękach. Będziesz miał szansę przekonać się o tym dzięki cyklicznym raportom oraz przez kontakt telefoniczny w strategicznych kwestiach

Rozpocznij współpracę z nami już dziś

Dlaczego WingsBridge?

  • Jesteśmy skuteczni i nastawieni na zwrot z inwestycji, a nie tylko na wydawanie budżetu

  • Posiadamy kwalifikacje i oficjalne certyfikaty Google. Dzięki uczestnictwu programie akceleracyjnym Google mamy o wiele większe możliwości niż przeciętna agencja
  • Działamy transparentnie – otrzymujesz na bieżąco szczegółowe raporty
  • Jesteśmy innowacyjni, stale się dokształcamy, dzięki czemu masz pewność, że dobrze wykorzystamy każdą złotówkę z Twoich kampanii
  • Nasza praca to nasza pasja

  • Traktujemy Twój biznes jak nasz własny. Na bieżąco dodajemy reklamy nowych produktów i usług. Doradzamy (i co ważne czasami odradzamy) w kwestiach marketingowych. Towarzyszymy rozwojowi Twojej firmy

Zapoznaj się z sukcesami naszych klientów:

Zwiększenie dochodów
52% w 6 miesięcy

Pomogliśmy polskiej firmie zaistnieć na rynku niemieckim. Zobacz, co udało nam się razem zrobić

Modernizacja strony:
9,5x więcej odwiedzin

Pomogliśmy polskiej firmie z branży budowlanej zaistnieć w internecie. Zobacz, jakie efekty uzyskali.

Zostawiliśmy miejsce na 
Twoją firmę ; )

Sukces, także za granicą, dzięki skutecznym reklamom AdWords oraz optymalizacji strony.

Sprawdzony sposób na zyskowne prowadzenie kampanii Google Ads:

Analiza Twoich potrzeb i konkurencji

  • Zrozumienie Twojego biznesu
  • Analiza konkurencji
  • Wyznaczenie celów

Stworzenie i konfiguracja Twojego konta

  • Stworzenie listy słów kluczowych
  • Skuteczne i kreatywne reklamy
  • Indywidualne ustawienia

Mierzenie konwersji i Remarketing

  • Konfiguracja i integracja z Google Analytics
  • Śledzenie konwersji
  • Listy remarketingowe

Start i rozpoczęcie cyklicznej optymalizacji

  • Ostateczne ustalenia
  • Cykliczna optymalizacja kampanii
  • Indywidualne raportowanie

Skontaktuj się i opisz czego potrzebujesz