kampanie adwords2021-06-01T17:42:30+02:00

Kampanie reklamowe Google Ads (Google AdWords)

Kampanie reklamowe w internecie dla Twojej firmy na nowym poziomie

Linki sponsorowane | Remarketing | Google Shopping | Sieć reklamowa

Czytaj dalej

Dlaczego reklama w Google Ads?

Reklama Google Ads

  • Płacisz tylko za kliknięcie, jeżeli ktoś jest aktywnie zainteresowany Twoją ofertą (kliknie lub zadzwoni) – model pay-per-click (reklama PPC)

  • Działania są mierzalne i skalowalne, dzięki czemu masz pewność dobrej inwestycji, zamiast domysłów

  • Google nie zostawia rywalom szans. Posiada największe sieci wyszukiwania (Google Search, YouTube) na świecie. Ma ponad 97% udziału w wyszukiwarkach internetowych w Polsce

Cennik prowadzenia kampanii Google Ads (AdWords)

Reklama Google Ads

Pakiet Google ADS

Budżet reklamowy dla rozpoczynających promocję w Internecie

Miesięczny budżet reklamowy

750 zł – 7999 zł

Zamów kampanię

Zarządzanie kampanią

17%
(nie mniej niż 699 zł/mc)

  • Analiza firmy i jej produktów/usług
  • Ustalenie celów kampanii i strategii dotarcia
  • Bazujące na analizie dopasowanie słów kluczowych
  • Zarządzanie kampanią Ads
  • Analiza skuteczności działań poprzez Google Analytics
  • Bieżące raportowanie
Reklama Google Ads+

Pakiet Google ADS+

Budżetu reklamowy dla dużych kampanii krajowych

Miesięczny budżet reklamowy

od 8000 zł

Zamów kampanię

Zarządzanie kampanią

indywidualna wycena

  • Analiza firmy i jej produktów/usług
  • Ustalenie celów kampanii i strategii dotarcia
  • Bazujące na analizie dopasowanie słów kluczowych
  • Zarządzanie kampanią Ads
  • Analiza skuteczności działań poprzez Google Analytics
  • Bieżące raportowanie
Reklama Google Ads na rynkach zagranicznych

Pakiet Eksportowy

Kampanie kierowane na rynki zagraniczne w językach lokalnych

Miesięczny budżet reklamowy

od 1500 zł

Zamów kampanię Eksportową

Zarządzanie kampanią

od 19%

  • Analiza firmy i jej produktów/usług
  • Ustalenie celów kampanii i strategii dotarcia
  • Bazujące na analizie dopasowanie słów kluczowych
  • Zarządzanie kampanią Ads
  • Analiza skuteczności działań poprzez Google Analytics
  • Bieżące raportowanie

Cennik Google Ads (Google AdWords)

Pakiet Budżet reklam Google Ads Koszty kampanii Google Ads – obsługa
Pakiet Google ADS 750 zł – 8000 zł 17%
Pakiet Google ADS+ od 8000 zł wycena indywidualna (mniej niż 17%)
Pakiet Eksportowy od 1500 zł od 19%

Ile kosztuje reklama Google Ads (AdWords) – przykład

Standardowa prowizja to 17%, nie mniej niż 699 zł/mc.

Budżet kampanii Google Ads Budżet reklam Google Ads Koszty kampanii Google Ads – obsługa
4500 zł 3735 zł 765 zł
10 000 zł wycena indywidualna wycena indywidualna (mniej niż 17%)

Zastanawiasz się nad kampaniami Google Ads?

Zapytaj o współpracę z nami w zakresie Google Ads już dziś

Kampanie w Google Ads są kluczowe na każdym etapie Marketingu Internetowego

Zalety reklam i kampanii Google Ads

  • Możesz natychmiast dotrzeć do wybranej grupy docelowej. Kampanie reklamowe Google Ads są idealne do promowania i testowania produktów, usług lub pomysłów

  • Dobrze dopasowana i zoptymalizowana kampania Google Ads to wzrost zysku. Jednocześnie uzyskujemy bezcenne informacje o słowach kluczowych, które możemy wykorzystać przeprowadzając pozycjonowanie stron w wynikach organicznych

  • Harmonogram reklam Google AdWords można dopasować do klientów, uwzględniając porę roku, dzień tygodnia, a nawet godzinę. Dzięki temu możemy docierać do nich dokładnie wtedy, kiedy poszukują Twoich produktów i usług

  • Dzięki reklamom w Google to klient znajduje Twoją firmę, a nie Ty szukasz klienta

  • Reklamy Google Ads umożliwiają odkrycie nowych, nieoczywistych grup klientów

Rodzaje reklam w Google Ads

Czym jest sieć wyszukiwania Google?

Wśród naszych klientów najczęściej wybierany i rekomendowany rodzaj reklamy w Google, z którym każdy z nas na pewno się spotkał. Kampanie w wyszukiwarce Google pozwalają wyświetlać reklamy w wynikach wyszukiwania Google powyżej wyników organicznych (bezpłatnych). Rozliczanie odbywa się za każde kliknięcie (PPC pay-per-click).

Jest to przydatne, jeżeli weźmiemy pod uwagę, jakie są najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe i udział Google na poziomie około 98-99%.

Podczas prowadzenia kampanii w wyszukiwarce Google można wybrać słowo kluczowe, które uruchamia wyszukiwanie i wyświetla odpowiednie reklamy. Na przykład, jeśli jesteś hydraulikiem, możesz zdecydować, że chcesz wyświetlać reklamy tylko wtedy, gdy ktoś wpisze słowo „hydraulik Warszawa” w Google. Stopień optymalizacji reklamy oraz strony docelowej wpłynie na skuteczność reklam i to jak wysoko reklama będzie się wyświetlać w wynikach wyszukiwania.

Czym jest sieć reklamowa Google?

Reklama display (Google Display Network) to system sieci reklamowej Google, dzięki której dotrzesz do klientów na różnych stronach znajdujących się w Internecie. Google Display Network stanowi zbiór witryn internetowych stron trzecich, które zgodziły się na wyświetlanie reklamy Google (reklamy tekstowe, reklamy graficzne). System Google Ads składa się z milionów stron internetowych, według informacji Google jest to liczba stron przekraczająca 2 miliony, docierając do ponad 90% użytkowników Internetu. To dobra wiadomość dla marketerów, oznacza to że można dotrzeć niemal do każdego użytkownika sieci.

Reklamy można precyzyjne kierować na przykład poprzez:

  • Słowa kluczowe i tematy związane z ofertą firmy
  • Określone witryny lub strony
  • Określonych odbiorców na podstawie zainteresowań, danych demograficznych, lokalizacji lub aktywności w witrynie

Reklama tego typu idealnie sprawdzi się aby pozyskiwać klientów na wczesnym etapie cyklu sprzedaży. Użytkownicy nie szukają aktywnie produktu dlatego celem tych reklam jest budowanie świadomości produktu i zachęcanie użytkownika do pierwszego kontaktu z firmą poprzez przejście na stronę internetową.

Czym są kampanie produktowe w Google Shopping (Zakupy Google)?

Usługa zakupy Google umożliwia klientom wyszukiwanie, przeglądanie i porównywanie produktów. Jesteśmy ekspertami i regularnie realizujemy skuteczne działania marketingowe dla sklepów online. Oprócz skutecznego pozycjonowania sklepów internetowych często wdrażamy, idealnie uzupełniającą usługą dającą rezultaty z dnia na dzień czyli kampanie produktowe. Produkty te mogą być wyświetlane, na głównej stronie wyników wyszukiwania lub po przejściu na zakładkę zakupów. Ten rodzaj reklam jest stworzony głównie dla sklepów do prezentacji swoich produktów.

Przykładowo, gdy klient wpisze w Google „buty nike”, może zobaczyć sponsorowane reklamy zakupowe na górze strony składające się z grafiki, tytułu, ceny, domeny i innych informacji uzupełniających.

Konfiguracja i zarządzanie reklamami w Zakupach Google różni się od konfigurowania tradycyjnych reklam tekstowych. W Zakupach Google nie wybierasz wprost fraz na jakie chcesz, aby Twoje produkty się wyświetlały. Google określa, kiedy pojawią się Twoje reklamy na liście produktów, biorą pod uwagę konfigurację produktów, witrynę i stawki.

Sukces w Zakupach Google sprowadza się w większości do trzech głównych obszarów:

  • Tworzenie i optymalizacja kanałów
  • Licytacja
  • Monitorowanie i optymalizacja
Czym jest remarketing?

Remarketing czyli tzw. reklama śledząca lub przypominająca ma czasami negatywne konotacji, ze względu na to że użytkownicy deklarują, że nie lubią reklam na stronach internetowych które przeglądają. Rzeczywiście można się zgodzić z tym stwierdzeniem jeżeli reklamy nie są dopasowane i spersonalizowane pod konkretną osobą, dlatego remarketing to naturalny sposób komunikowania się z użytkownikami Twojej witryny, którzy nie dokonali natychmiastowego zakupu. Jest to o tyle ważne, że współczynnik konwersji w sklepach internetowych to tylko kilka procent i gros użytkowników opuszcza stronę bez dokonania transakcji.

Remarketing adresuje ten problem i umożliwia kierowanie reklam przed określoną grupą odbiorców, która wcześniej odwiedziła Twoją witrynę, podczas przeglądania innych miejsc w Internecie. Typowym zastosowaniem jest tzw. ratowanie porzuconych koszyków i przypominanie się użytkownikom o dokończeniu transakcji, jeżeli byli już na ostatnim etapie zakupowym i z jakiegokolwiek powodu zrezygnowali. Taki potencjalny klient może być bardziej skłonny do zakupu, ponieważ zna już przynajmniej w podstawowym stopniu naszą ofertę.

Twoje reklamy remarketingowe mogą wyświetlać się w dowolnej witrynie, która akceptuje reklamy z sieci reklamowej Google. Remarketing Google to idealny sposób reklamy, szczególnie tam, gdzie proces sprzedaży jest dłuższy niż przeciętnie lub jeżeli chcemy zmaksymalizować konwersję i wartość naszej obecnej bazy klientów.

Czym są kampanie Google Ads na serwisie Youtube?

Biorąc pod uwagę, że YouTube jest jedną z najpopularniejszych wyszukiwarek oraz serwisem internetowym, warto rozważyć wykorzystanie jego potencjału reklamowego. Google AdWords dla wideo umożliwia wyświetlanie reklam wideo w wynikach wyszukiwania w YouTube lub przed, w trakcie i po filmach w serwisie YouTube oraz sieci reklamowej Google.

Możemy wyróżnić kilka najbardziej popularnych formatów reklam:

  • Reklamy wideo TrueView-in-stream, za które jak sama nazwa wskazuje, płacimy tylko za obejrzenia lub gdy klient wejdzie z nią w interakcję
  • Reklamy TrueView Discovery wyświetlają się na karcie wyświetlania filmu lub w wynikach wyszukiwania – płatność odbywa się za kliknięcie
  • Reklamy Bumper Ads – Reklamy YouTube w przerywniku – to krótkie 6 sekundowe zajawki video, które można pominąć – rozliczanie następuje za 1000 wyświetleń (CMP cost-per-mile)
  • Formaty displayowe wyświetlające się głównie obok filmu i nad listą sugerowanych pozycji
  • Nakładki reklamowe – Bannery graficzne widoczne w dolnym obszarze okna filmu

Czym są kampanie Google Ads w Gmailu?

Reklamy Gmail, są wyświetlane u góry skrzynki odbiorczej na poczcie Gmail. Mają kolorowe prostokątne pole wskazujące, że jest to reklama, a nie faktyczny adres e-mail.

Większość reklam Gmaila po kliknięciu rozwija się w promocję pełnoekranową i wygląda jak rzeczywista wiadomość e-mail, co daje to reklamodawcom dużą swobodę dostosowywania.

Jeżeli chodzi o kierowanie reklam, to temat jest trochę kontrowersyjny. Wcześniej Google skanowało wiadomości e-mail w poszukiwaniu słów kluczowych, ale okazało się, że nie jest to konieczne, abstrahując już od samej kwestii prywatności naszych maili. Obecnie Google kieruje reklamy do klientów na podstawie zagregowanych danych z YouTube, Chrome i ich innych usług.

Zaufali nam

Jeżeli jesteś gotowy zarabiać więcej, możemy Ci w tym pomóc

Doświadczenie w kampaniach krajowych i zagranicznych

Kampanie reklamowe Google Ads stworzymy od początku. Specjalista Google Ads dobierze właściwe frazy kluczowe i dopasuje je do Twoich celów oraz budżetu. Polecamy szczególnie kampanie eksportowe, których potencjał jest rzadko wykorzystywany, np. na rynek niemiecki.

Wzrost ruchu i sprzedaży już od pierwszych dni kampanii

Możesz spodziewać się szybkiego zwrotu z inwestycji. Jeszcze w tym samym dniu, w którym zostanie uruchomiona kampania, pozyskasz pierwszych potencjalnych klientów. Zapewnimy Twojej stronie stały ruch wysokiej jakości!

Styczność tylko ze specjalistami, nie sprzedawcami/stażystami

Masz pewność, że Twoja kampania Google Ads jest w dobrych rękach. Będziesz miał szansę przekonać się o tym dzięki cyklicznym raportom od specjalistów Google Ads oraz przez kontakt telefoniczny w strategicznych kwestiach.

Zapytaj nas o ofertę Google Ads

Reklamy Google Ads – Dlaczego z WingsBridge?

  • Jesteśmy skuteczni i nastawieni na zwrot z inwestycji, a nie tylko na wydawanie budżetu

  • Posiadamy kwalifikacje i oficjalne certyfikaty Google. Dzięki uczestnictwu programie akceleracyjnym Google mamy o wiele większe możliwości niż przeciętna agencja
  • Działamy transparentnie – otrzymujesz na bieżąco szczegółowe raporty
  • Jesteśmy innowacyjni, stale się dokształcamy, dzięki czemu masz pewność, że dobrze wykorzystamy każdą złotówkę z Twoich kampanii
  • Nasza praca to nasza pasja

  • Traktujemy Twój biznes jak nasz własny. Na bieżąco dodajemy reklamy nowych produktów i usług. Doradzamy (i co ważne czasami odradzamy) w kwestiach marketingowych. Towarzyszymy rozwojowi Twojej firmy

Zapoznaj się z sukcesami naszych klientów

Zwiększenie dochodów
52% w 6 miesięcy

Pomogliśmy polskiej firmie zaistnieć na rynku niemieckim. Zobacz, co udało nam się razem zrobić

Modernizacja strony:
9,5x więcej odwiedzin

Pomogliśmy polskiej firmie z branży budowlanej zaistnieć w internecie. Zobacz, jakie efekty uzyskali.

Pozycjonowanie (SEO) i Google Ads

WingsBridge promuje nowy sklep dystrybutora suplementów diety z rezultatem 620% ROAS w ciągu 1 roku.

Sprawdzony sposób na zyskowne prowadzenie kampanii Google Ads:

Analiza Twoich potrzeb i konkurencji

  • Zrozumienie Twojego biznesu
  • Analiza konkurencji
  • Wyznaczenie celów

Stworzenie i konfiguracja Twojego konta

  • Stworzenie listy słów kluczowych
  • Skuteczne i kreatywne reklamy
  • Indywidualne ustawienia

Mierzenie konwersji i Remarketing

  • Konfiguracja i integracja z Google Analytics
  • Śledzenie konwersji
  • Listy remarketingowe

Start i rozpoczęcie cyklicznej optymalizacji

  • Ostateczne ustalenia
  • Cykliczna optymalizacja kampanii
  • Indywidualne raportowanie