52% Zwiększenie dochodów sklepu z personalizowanymi prezentami z 9 letnią tradycją poprzez ekspansję na rynek niemiecki – strona www oraz kampania Google Ads.
Problem:
Firma z branży spersonalizowanych prezentów odnotowała spadek tempa wzrostu sprzedaży. Sześciomiesięczny projekt, zrealizowany we współpracy firmy z WingsBridge, wpłynął na znaczny wzrost zarówno sprzedaży jak i dochodów:
Rozwiązanie:
Stworzenie nowej marki – dedykowanej na rynek niemiecki
Stworzenie strony internetowej lokalnej (*.de) – Intuicyjnej i konwertującej
Eksportowa kampania AdWords – poprzedzona gruntowną analizą rynku, konkurencji, potencjału i marżowości produktów
Zwiększenie liczby zamówień
Zwiększyliśmy liczbę zamówień o 29% np. do istniejących 10 000 zamówień pozyskaliśmy dodatkowe 2 900 z nowego rynku niemieckiego
Zwiększenie śr. wart. nowych zamówień
Prawie dwukrotnie bo o 94% zwiększyliśmy przychody od nowych klientów np. z poziomu 100 zł do 194 zł.
Zwiększenie dochodu na nowego klienta
Klient zagraniczny był również prawie dwukrotnie bardziej dochodowy wzródł o 79% np. podniósł się z 50 zł do 89,50 zł
Zwiększenie dochodów firmy
Dochodowość firmy wzrosła nie tylko dzięki nowym klientom ale również dzięki ich większej dochodowości i poprawił się o 52% np. z 500 000 do 759 550 zł.
1. Analiza
Analiza struktury przychodów i kosztów firmy – Stworzenie wspólnego dashboardu – korzystanie z danych, nie opieranie się na domysłach


2. Wnioski
Zestawienie uzyskanych danych wewnętrznych firmy z rynkowymi.
Zestawienie strony podażowej z popytową – na podstawie danych, wybór produktów o optymalnym wskaźniku potencjału rynkowego (popyt/cele i możliwości podażowe firmy)
Analiza lokalnej konkurencji – plan dotarcia do ściśle określonej grupy odbiorców, bazujący na przewagach konkurencyjnych firmy
3. Wdrożenie
Wykorzystanie wiedzy zgromadzonej w poprzednich 2 krokach – stworzenie Marki, Strony i Kampanii.
Stworzenie nowej marki – odpowiadająca i wykorzystująca konkretne potrzeby rynkowe. Marka nowoczesna, innowacyjna, wpisująca się w trendy. Odzwierciedla przekaz w logu i całej komunikacji.
Stworzenie strony www – stworzenie kreacji, landing page’y pod konkretne frazy kluczowe i dla określonej grupy odbiorców. Optymalizacja techniczna i pod kątem pozycjonowania i długoterminowych korzyści wynikających z płatnych kampanii Adwords.
Wprowadzenie nowej marki dzięki reklamie Google AdWords – wykorzystanie linków sponsorowanych, remarketing, Google Shopping i sieć reklamowa.


4. Optymalizacja
Wdrażanie zmian na podstawie danych jakościowych i ilościowych, zgromadzonych z wykorzystaniem narzędzi do zbierania feedbacku od klientów, umożliwiających dalszy wzrost efektywności kampanii.
Pełna kontrola nad budżetem – Witryna w pełni otagowana pozwala na całkowitą kontrolę i optymalizację wydatkowanego budżetu
Weryfikacja założeń – koncentracja na metodach dotarcia o najwyższym zwrocie z inwestycji (ROI) oraz optymalizacja koszt pozyskania klienta (CPA)
Testy A/B, heatmapy, testy multiwariatywne – Wykorzystanie narzędzi optymalizacyjnych do wyboru najskuteczniejszych kreacji i maksymalizację współczynnika konwersji użytkowników strony
Skontaktuj się i zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić
MAIL:
WingsBridge Digital: kontakt@wingsbridge.pl
TEL.:
WingsBridge Digital.: +48 516 025 113