Case 1 branża spersonalizowanych prezentów2020-10-30T12:33:15+01:00

52% Zwiększenie dochodów sklepu z personalizowanymi prezentami z 9 letnią tradycją poprzez ekspansję na rynek niemiecki – strona www oraz kampania Google Ads.

Problem:

Firma z branży spersonalizowanych prezentów odnotowała spadek tempa wzrostu sprzedaży. Sześciomiesięczny projekt, zrealizowany we współpracy firmy z WingsBridge, wpłynął na znaczny wzrost zarówno sprzedaży jak i dochodów:

Rozwiązanie:

  • Stworzenie nowej marki – dedykowanej na rynek niemiecki

  • Stworzenie strony internetowej lokalnej (*.de) – Intuicyjnej i konwertującej

  • Eksportowa kampania AdWords – poprzedzona gruntowną analizą rynku, konkurencji, potencjału i marżowości produktów

29%

Zwiększenie liczby zamówień

Zwiększyliśmy liczbę zamówień o 29% np. do istniejących 10 000 zamówień pozyskaliśmy dodatkowe 2 900 z nowego rynku niemieckiego

94%

Zwiększenie śr. wart. nowych zamówień

Prawie dwukrotnie bo o 94% zwiększyliśmy przychody od nowych klientów np. z poziomu 100 zł do 194 zł.

79%

Zwiększenie dochodu na nowego klienta

Klient zagraniczny był również prawie dwukrotnie bardziej dochodowy wzródł o 79% np. podniósł się z 50 zł do 89,50 zł

52%

Zwiększenie dochodów firmy

Dochodowość firmy wzrosła nie tylko dzięki nowym klientom ale również dzięki ich większej dochodowości i poprawił się o 52% np. z 500 000 do 759 550 zł.

1. Analiza

Zagregowanie i analiza wewnętrznych danych firmy z różnych źródeł, zarówno online, jak i offline.

  • Zaawansowana analityka online wdrożona w miejsce istniejącej, podstawowej instalacji Google Analytics. Miesięczny okres na gromadzenie potrzebnych danych (dane jakościowe, ilościowe) do podjęcia kolejnych działań

  • Analiza struktury przychodów i kosztów firmy – Stworzenie wspólnego dashboardu  – korzystanie z danych, nie opieranie się na domysłach

WingsBridge Analiza SEO

2. Wnioski

Zestawienie uzyskanych danych wewnętrznych firmy z rynkowymi.

  • Zestawienie strony podażowej z popytową – na podstawie danych, wybór produktów o optymalnym wskaźniku potencjału rynkowego (popyt/cele i możliwości podażowe firmy)

  • Analiza lokalnej konkurencji – plan dotarcia do ściśle określonej grupy odbiorców, bazujący na przewagach konkurencyjnych firmy

3. Wdrożenie

Wykorzystanie wiedzy zgromadzonej w poprzednich 2 krokach – stworzenie Marki, Strony i Kampanii.

  • Stworzenie nowej marki – odpowiadająca i wykorzystująca konkretne potrzeby rynkowe. Marka nowoczesna, innowacyjna, wpisująca się w trendy. Odzwierciedla przekaz w logu i całej komunikacji.

  • Stworzenie strony www – stworzenie kreacji, landing page’y pod konkretne frazy kluczowe i dla określonej grupy odbiorców. Optymalizacja techniczna i pod kątem pozycjonowania i długoterminowych korzyści wynikających z płatnych kampanii Adwords.

  • Wprowadzenie nowej marki dzięki reklamie Google AdWords  wykorzystanie linków sponsorowanych, remarketing, Google Shopping i sieć reklamowa.

WingsBridge kampanie Google Ads
WingsBridge optymalizacja SEO

4. Optymalizacja

Wdrażanie zmian na podstawie danych jakościowych i ilościowych, zgromadzonych z wykorzystaniem narzędzi do zbierania feedbacku od klientów, umożliwiających dalszy wzrost efektywności kampanii.

  • Pełna kontrola nad budżetem –  Witryna w pełni otagowana pozwala na całkowitą kontrolę i optymalizację wydatkowanego budżetu

  • Weryfikacja założeń – koncentracja na metodach dotarcia o najwyższym zwrocie z inwestycji (ROI) oraz optymalizacja koszt pozyskania klienta (CPA)

  • Testy A/B, heatmapy, testy multiwariatywne – Wykorzystanie narzędzi optymalizacyjnych do wyboru najskuteczniejszych kreacji i maksymalizację współczynnika konwersji użytkowników strony

Skontaktuj się i zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić

MAIL:
WingsBridge Digital: kontakt@wingsbridge.pl

TEL.:
WingsBridge Digital.: +48 516 025 113

Kampanie Ads
Zgoda 1 *
reCAPTCHA
Sending